loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 612 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

خانم جنیفر لوپز اعلام کرده که من مستقل هستم! خوب الآن این حرف یعنی چی؟ خوب ما چکار کنیم که شما مستقلید. یعنی میخواستید به پسرها این خبر برسد تا شما هم از مستقلی دربیایید؟ ما که چنین برداشتی کردیم. حالا دیگران را نمیدانم.

تازه این چیزی نیست. خانم یه خونه 18 میلیون دلاری هم خریده است! خوب با این شرایط روی هر پسری که شما دست بگذارید نه نمیآورد که ...  تازه میگویند خانه اش 9 حمام و سرویس بهداشتی دارد!!

من به شخصه حاضرم و منتظر شما میمونم.






خواننده موفق آهنگ " روی زمین " که در ماه ژوئیه بعد از ۷ سال زندگی مشترک، جدائی خود از همسرش مارک آنتونی را اعلام کرد ، ادعا می کند که از شکستها و ناکامیهای زندگی اش ناراحت و ناامید نمی شود و براحتی می تواند مستقل زندگی کند و از این بابت بخودش افتخار می کند.
او گفت:" در طول چند سال گذشته متوجه شده ام که می توانم مستقل زندگی کنم و روی پاهای خودم بایستم و آموخته ام که بخاطر این موضوع بخودم افتخار کنم."
"در طول این سالها یاد گرفته ام که باید بجای اینکه بخاطر کارهایی که انجام نداده ام و کارهایی که می توانستم بهتر انجام بدهم ، خودم را سرزنش کنم ، خودم را دوست داشته باشم و بخودم افتخار کنم."

"وقتی خودم را برای انجام کاری تشویق می کنم و بخودم انرژی مثبت می دهم بلافاصله تاثیر آن را در کارهایم مشاهده می کنم و کارهایم را بهتر انجام می دهم."
اگرچه این ستاره ۴۲ ساله قبول دارد که گاهی اوقات زندگی برایش سخت می شود و در این مواقع از یک زن قدرتمند الهام می گیرد.
"مادربزرگم همیشه الهام بخش زندگی من است. او آشپزی کردن را به من آموخت وبه من یاد داد که از خدمت کردن نترسم و فروتن باشم. او همیشه به من می گفت که باید با لباسها و ظاهری زیبا از خانه بیرون بروی زیرا همه مردم افراد خوش لباس و شیک را دوست دارند و به تو احترام خواهند گذاشت."







این خواننده و بازیگر مشهور که بعد از هفت سال زندگی مشترک ، جدایی خود از همسرش مارک آنتونی را اعلام کرد یک خانه بسیار زیبا و خیره کننده در منطقه منحصر بفرد همپتونز واقع در شهر نیویورک خرید.
این خانه بزرگ و زیبا که ۱۴۰۰۰ فوت مربع مساحت دارد در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است و ۹ سرویس بهداشتی و حمام دارد . این خانه بی نظیر یک منظره بسیار زیبا رو به آبهای پاناروما دارد.
۱۸ میلیون دلار مبلغ بسیار بالایی است اما به نظر می رسد که جنیفر لوپز در پرداخت آن هیچ مشکلی نداشته باشد زیرا گزارشات رسیده حاکی از آن است که این خواننده مشهور و محبوب برای حضور در هیئت داورن سری بعدی برنامه " امریکن آیدل" یک قرارداد ۲۰ میلیون دلاری امضاء کرده است.


اگرچه این خواننده زیبای ۴۲ ساله بخوبی با موضوع جدایی اش از مارک کنار آمده است و شاد و خوشحال به نظر می رسد اما قبول دارد که جدایی از مارک سخت ترین تصمیم زندگیش بود اگرچه او هنوز هم به آینده و عشق خوش بین است.
جنیفر که از همسر سابقش مارک دو فرزند دوقلو با نامهای مکس و امی دارد گفت:"بعضی اوقات یک زندگی مشترک و یک رابطه عاشقانه پایدار نمی ماند و این خیی ناراحت کننده است اما من هنوز هم مثل همیشه به عشق خوش بین هستم.من به عشق اعتقاد داردم و عشق هنوز هم بزرگترین رویای زندگی من است ."


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,562
  • بازدید ماه : 9,440
  • بازدید سال : 121,053
  • بازدید کلی : 8,032,177