loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 432 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد شش عکس از نيلوفر لاري پور قرار داديم. از آنجايي که اين مجموعه آخرين مجموعه از اين سري عکسهاي نيلوفر لاري پور است لذا 6 عکس بيشتر نتوانستيم جور کنيم و شما را به تماشاي اين عکسها از نيلوفر خانم دعوت ميکنيم...








عکس نيلوفر لاري پور و در حال درست کردن عينک دودي لش
------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر لاري پور : چشمهاي تو مثل آينه بود
که به تصوير مرده جان مي داد
با تو عطر بهار با من بود
نفسم بوي آسمان مي داد

يک نفر در کنار سايه تو
به من وسادگيم مي خنديد
باز هم يک نگاه شرم آگين
اولين بوسه؛ آخرين ترديد

لحظه هاي نجيب وباکره را
تا شب اشتباه مي بردم
تن تبعيدي ترا با خود
لب مرز گناه مي بردم

حسرت يک تغزل کوتاه
در دلم مثل زخم کاري بود
در کنار حضور تو اين بار
يک نفر گرم سوگواري بود

روي لب هاي خشک وتب زده ام
داغ آن اشتباه ، جا مانده
درکنار غرو زخمي من
لذت آن گناه جا مانده
عطر پاييزي تو پيچيده
در نفس هاي زرد گندمزار
فرصت آخر است، باور کن
بغض من را به شانه ات بسپار
________________________________
فرصت آخر است....انگار.

#نيلوفر_لارى_پور #پائيز #پاييز #شعر #چهارپاره #گندمزار #زيباي_اساطيري
#niloufarlaripour #niloufar_laripour #poems #poet #love #romantic
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): عينک دودي تازه خريدي؟














عکس نيلوفر لاري پور و مرتضي احمدي و بابک چمن آرا
------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر لاري پور : گفت: باهات عکس نمي گيرم.... تو تاجي هستي.
گفتم : به خاطر شما پرسپوليسي ميشم.

و براي ثبت اين لحظه دوست داشتني، پرسپوليسي شدم.

اسفند نود و دو
ضبط برنامه نوروزي راديو7
همراه بابک چمن آرا

يادش جاودان.

#مرتضي_احمدي #بابک_چمن_آرا #نيلوفر_لاري_پور #راديو7 #راديوهفت
#niloufarlaripour #niloufar_laripour
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): همه استقلالي ها همينجوري بي تعصبن! مثل فرهاد مجيدي که واسه بازوبند کاپيتاني قهر کرد رفت عرب...














عکس نيلوفر لاري پور يخ زده زير بارش برف
------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر لاري پور : خسته از عشقهاي نافرجام
خسته از لحظه هاي وهم آلود
با تو تا انتهاي شب رفتم
شب يلداي من، ... طلوع تو بود

در کدامين ترانه باليدي؟
از کدامين ستاره افتادي؟
که به اين روح سرکش و عاصي
قدرت عشق را نشان دادي

دل بي ادعا و ساده من
واژه ها را به ناکجا مي برد
من شاعر، سکوت مي کردم
دفتر شعر من ورق مي خورد

حسرت ديرپاي من با تو
در شب خيس گريه معنا شد
با شکستي چنين غرور انگيز
باز هم عشق يک معما شد

مي توانم هنوز با لبخند
از کنار تو بگذرم، اما
بعد تو هيچ سر پناهي نيست
در پس اين غروب بي فردا

تا کجا مي کشانيم با خود؟
بگذر از من که رو به پايانم
شب يلداي من طلوع تو بود
من در آغاز يک زمستانم

#نيلوفر_لاري_پور
#يلدا #شعر #ترانه #زيباي_اساطيري #زمستان #عشق #عاشقانه
#niloufarlaripour #niloufar_laripour
#winter #love
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): خيلي خوب، عکستو گرفتي. حالا برو تو ماشينت که بخاريش روشنه بشين...














عکس نيلوفر لاري پور نشسته روي مبل گل گلي کنار گلدان گل
------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر لاري پور : به تاراجم بيا
مثل تمام رهگذران هميشه
مثل همه عابران پس از اين
من به عبور و غربت و تنهايي عادت دارم
گلايه اي نيست
لااقل تو زيبايي.

به تاراجم بيا
و نامم را
در فهرست مستعمراتت ثبت کن
بيا که با هر بار آمدنت
زنبورها
براي تصاحب تکه اي از پيراهنم
کندويشان را به حراج مي گذارند
و بين عسل
و چشم هاي تو مرددند....
#نيلوفر_لاري_پور #تاراج #اگر_تا_هفت_بشماري
#niloufarlaripour
#niloufar_laripour
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): چه بد سليقه بوده طراح و خريدار اين مبل!














عکس نيلوفر لاري پور و دکتر افشين يداللي ترانه سرا
------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر لاري پور : بي عشق عمر آدم بي اعتقاد ميره .
تولدت مبارک
جناب افشين خان يدالهي
سايه تون بر سر ترانه، مستدام.

عکس: ساتيار امامي
___________________
#نيلوفر_لاري_پور #افشين_يدالهي #شاعر #شعر #ترانه_سرا #ترانه #دي #تولد
#niloufarlaripour #niloufar_laripour #afshinyadollahi #poet #poems
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): هفتاد سال عبادت. يک شب به باد ميره...














عکس نيلوفر لاري پور نشسته بر روي پله هاي خرابه ظهيرالاسلام
------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر لاري پور : خستگي را
جاگذاشتم
روي اولين پله
ترس را
روي پله دوم
و عشق را
در فراموش ترين دهليز
خاک کردم
.

براي اينکه بماني
به شانه هايم تکيه کن
تا باور کنم
ويران تر از مني.
.________________
بقاياي خانه ظهيرالاسلام. خيابان هدايت.
دي ماه نود و سه
عکس: آزاده بخشي

#نيلوفر_لاري_پور
#دي #خانه_هاي_قديمي #خستگي #ظهيرالاسلام #ويران #خيابان_هدايت
#niloufarlaripour
#niloufar_laripour
#oldhome
#به_احترام_زندگي_ايست
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): اونوقت آدامس سر الکس فرگوسن توي موزه ست!



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,534
  • بازدید ماه : 9,412
  • بازدید سال : 121,025
  • بازدید کلی : 8,032,149