loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 189 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)
در سايت کلبه (www.hovel.ir) هر روز بهترين عکس از لحاظ ظاهري را که سلبريتي هاي ايراني به اشتراک گذاشتند براي شما انتخاب و يا کيفيت بالا قرار ميدهيم تا براي خودتان ذخيره و داشته باشيد. آرشيو اين عکسها براي خانم ها در اين لينک قرار دارد که ميتوانيد برويد ببينيد. امروز عکس پریناز ایزدیار انتخاب شد.







عکس پریناز ایزدیار خوشگل در افتتاحیه دوربس
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان پریناز ایزدیار : عكس از @mehrdad_naseri  

-----------------------------------------------------
تعداد لايک: 80 هزار

-----------------------------------------------------
چند کامنت آخر کاربران زير پست: __parinazizadyar__تو رو خدا فالون کن
arminanasirii😍😍jigr
bashiamin❤
parastoo.parinaz@parinazizadyar پری ناز دلم برات تنگ شده خیلی وقته 🙍 دلم میخواد ببینمت ولی بازم برات دعا میکنم و خوشحالم که در مراتب عالی هستی.ایشالله بهتر از اینا نصیبت بشه عزیییزدلم فدای اون مهربونیت💜
nafiseh_a74عشقیییی😍😘😍😘
hasandayaniiسلام خانوم انشالله در تمام مراحل زندگیتون موفق باشین من یکی از طرفداراتونم
fashiongirls4u👌
nassiiim522ناز شدی پری جونم 😍
amir.gholam.zadehعشقی عشق عزیزم
laniabaghdadiاسم مادرم رو پاکته 😉😉😉😉😉
78amir.nooriخیلی زیباست
mori_tirعاشقه معصومیت چشاتم من
__parinazizadyar__باهات قهرم ، دو ماهه از هیچ شروع کردم فالوئرام رفته بالا صد تا پست گذاشتم فالو نکردی خیلی بدی
vahid_tehraniiخانم پرینازه عزیز_ممنون میشم چالش بلاک فحاشی کنندگان رو حمایت کنید
__parinazizadyar__همه رو فالو کردی به جز من
habibasgaryخوشگل و خوشتیپ
alihasanloo49@parinazizadyar عاشقتم
mahla_velayeti😍
omidborhani27سلام عشق من.حالتون چطوره پری قلبم؟نازت رو چند میفروشی بخرم؟
_mohana_00چرا من انقدر دوست دارررررم
hassan_jahan06خانم شما بی رغیبین👍
_ehsan_momotazan💕💕💕💕💕💕
zhr._sa@_mohana_00 cherrrrrra?????
sogol.89واقعا که مثل پریها دوست داشتنی و ناز هستی.دوستت دارم💖💖
emir.seigneurنازو مهربون 😍😍 دوستون دارم ❤❤❤
samy_mythهوی رود
taro_podسلام خودت و بازيت عالى لطفا اگر ميدونى شهرزاد 2کى روى سى دى مياد ممنونم زنده باشه
majid_sfrایشالا همیشه بخندی
mani_momeni@parinazizadyar بسیار دوست داشتنی و موقر و دلنشین. پاینده باشید
mohamad_salimi021Man kheili duseton daramaaaa
parinaz.f.faryan🌺🌺🌺🌺
faribabagheri713😍😍😍
naznaz.89خیلی عزیزی
parastootaa@ladani0m شبيه مانتوي منه
__mersa___قربونت برم قشنگم
mobin.zamani.81لایک خیلی خوشگل شدی
__mersa___@__parinazizadyar__ عزیزه دلم منم فن پیجشم اما فالووم نکرده اینجوری نگو فالووت میکنه گلم البته من با یه پیجه دیگه فن پیجشم
rahawyi4567خوشگلی فدات 😙
vida_p.h.gدوستت دارم پری جون
amir_star_officiallمنم دوشتتتت دارممممممممم
nazgolllll1381❤عااااااشقتم ❤
tara_ghaffarinejad💙
__mersa___نمیدونی چقد دوست دارم❤عشقی❤عمری❤جیگری❤نفسی❤دنیایی❤گلی❤قشنگی❤فداتم❤دوست دارم❤یه عالمه❤جونی❤ @parinaz_izadyar_mersa اینم پیجم که گفتم فن پیجته عزیزم@parinaz_izadyar_mersa سر بزن بهش پری جونم@parinaz_izadyar_mersa
fanoos7395خوش بحالتون که اتفاقی سراز خوشبختی درآوردید و الکی الکی سیمرغ هم گرفتید بقول بی بی توی سریال متهم گریخت هیییی پیشونی منو کجا میشونییی!!!!!
hadi_javidian_2324بهترین هنرپیشه زن
samanehmahmodi360👌👌👌👌💖💖💖💖
_yasaman_as@fanoos7395 هیچ ادمی بدون تلاش موفق نمیشه،درست نظر همه محترمه اما طرز بیانش مهم تره
parinaz1643عزیزمی❤
ywsfgryb👍👍👍👍
ehsan_roozbahani66من از هيچكس خوشم نمياد ولي تورو دوست دارم
alihasanloo49@parinazizadyar عاشقتم
gol16rozخیلی دوست دارم
elahe_bagheri87خیلی ناز شدی. ♡♥♡♥♡
sajadmirzai67چهره ت خیلی دوست داشتنیه
parham_ariapanahپیروز باشید
fatemeh.nateghiKhoshtip
qazal_davin😘😘😘👌👌👌👌
atanaz8290Ashhhhhhheghetam naze man
bahal20155زیبای ناقلا😁😉😍
_zahraamousavi_Asheqetm mn koli♥



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 11,076
  • بازدید سال : 122,689
  • بازدید کلی : 8,033,813