loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 336 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از نيلوفر اميني فر قرار داديم. در اين مجموعه عکسهايي داريم از نيلوفر اميني فر که ظاهرا در يک مراسمي شرکت کرده که بازيگران معروفي هم در آن حضور داشتند. مثل الناز حبيبي خوشگل و مهران رجبي دماغ معروف و مرجانه گلچين دماغ معروف!!!










عکس نيلوفر اميني فر از خواهرش در کنار مهران مديري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : خواهر عزیزم به همراه مرد خلاق هنر جناب آقای مهران مدیری ، پشت صحنه ی کار تلویزیونیشون که قرار از شبکه پنج پخش بشه ، به زودی قرار من هم برم پیششون ، پیغامی دارید قاصدتون می شم. خدایا مراقب این هنرمندای واقعی و پر مغز هنر ما باش . #خانوم_مجری #نیلوفر_امینی_فر #مهران_مدیری#سمانه_امینی_فر 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): من پيغام ندارم ولي بهش يه پس گردني بزنين! ميزنين؟!!


















عکس نيلوفر اميني فر 066
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : تفاهمیست میان من و تو گل سرخ رفاقتیست میان من و تو پاییز...... سلام به رفقای مهربون و باوفای خودم ، خوشحالم که قرار از امشب چهارشنبه ها و پنجشنبه ها با برنامه ی اینجاایران است.... ساعت نه و نیم شب از شبکه جام جم در خدمتتون باشم .. فرصت داشتید ببینید ، امشب ترانه باروونه...قرار ما شب بعد برنامه همینجا..#خانوم_مجری #نیلوفر_امینی_فر #مجری #ایران#ترانه 


















عکس نيلوفر اميني فر در کنار شاعران خانم و آقا
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : دیشب +اینجا ایران است...+من+از سمت راست ترانه سرایان عزیز مریم رضازاده، حنانه آهنکار+تهیه کننده محترم آقای صدرخسروی+همکارم اقای علی اسدی+ استاد علی بهمنی شاعر و ترانه سرای خوشنام کشورمون+شب شاعرانه+نگاه مهربون شما. مرسی از نظرات و کامنتای پر انرژیتون، گاهی وقتا پیش خودم می گم من چه کار خوبی کردم که اینهمه دوست مهربون و خوب دارم، بعد یهو یادم می افته بعضی آدما چه تو خوب باشی چه نه... تارو پودشون از اصالت و مهر بافته شده وشما همون آدمایین ، امشب هم ساعت نه و نیم از جام جم یک با شمام، اما الان می خوام از چند تا از دوستایی که در دنیای مجازی باهاشون آشنا شدم و به طور مداوم و ثابت با کامنتای صادقانشون منو دلگرم می کنن تشکر کنم ... ازین به بعدم هر نوبت تشکر از خانواده ی رجبی:))))) داریم...ممنونم. @hermione_1990hp @mahmoud.torabi @azaryad12 @marjanmin @beti_mousavi @majidbagheri68 @morteza_saeedii@beti_mousavi @hanababaei @alisalehish @alishirazi1369@benyamingolzar #نیلوفر_امینی_فر #خانوم_مجری #اینجا#ایران #است#ترانه #نیلوفر#شب#دوست#عشق 


















عکس نيلوفر اميني فر در کنار خانم هاي خلبان
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : اینجا ایران است با حضور خانومهای کاپیتان وهدایت گر هواپیما احمدی وتیموری .. تهیه کننده: جناب صدر خسروی همکارم آقای اسدی مدیر نورپردازی شبکه جام جم آقای پوریا باقر پور#خانوم_مجری #هواپیما#اینجا #ایران #است 


















عکس هاي نيلوفر اميني فر با لباس آبي در کنار گلاره جباري با شال قرمز
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : با هم بودنمان لبخندی را ساخت و مهری در دلمان آورد،این بار دست به دست هم ابری خواهیم شد ومحبت را تقسیم خواهیم کرد ،دیروز روز خاصی برای من بود. روزی که خدا دیگری نه !،بلکه نگاهش به خودم بود که تونستم سفیر خیریه سپاس بشم ، خیریه ای که برای کمک به بیماران و بهبود یافتگان سرطانی ایجاد شده... خدایا ازت ممنونم که منو قابل این همدلی و امیدبخشی دونستی .... با تشکر از دوست مهربونم @gelarejabbari 


















عکس نيلوفر اميني فر و گلاره جباري در حال خريد اجناس سنتي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : اینم عکس از حواشی...:))) بنده در عکس سمت چپی در حال فخر فروشی به دوستم که من ساعت خریدمو این حرفا هستم:))) ولی باور نمی کنید با هر خرید انگار یه مشت از غمامونم می دادیم می رفت ....من از دیشب روحیم بازسازی شده و دوباره خداجونِ من مرسی ..... 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): کلا همه خانمها همينطوري ان! با خرج کردن و خريدن خوشحال ميشن منتها خودشون هم نميدونن که بعضي چيزها رو چرا ميخرن؟!!!


















عکس نيلوفر اميني فر در استوديو در حال صحبت کردن پشت ميکروفون
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : آخ جون فردا مهمونی داریم، همه هم دعوتن ، اینجا من در حال دعوت شما به جشن خانواده ، روز خانواده، فرهنگسرای اندیشه دوازده تا دو هستم، می بینمتون#خانوم_مجری 


















عکس نيلوفر اميني فر در کنار مهران رجبي و فرهاد آئيش و دانيال عبادي و مرجانه گلچين و الناز حبيبي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : من از عشق لبریزم ... ما از عشق لبریزیم... جشن خانواده امروز با حضور هنرمندان خوب کشورمان آقایان مهران رجبی، فرهاد آییش، دانیال عبادی وخانومها مرجانه گلچین، الناز حبیبی و کارشناسان پرطرفدار برنامه آقایان دکتر نظری و دکتر اسلامی و خواننده ی خوش صدا مجید اخشابی و از همه مهمتر خود شما اعضای اصلی سیمای خانواده برگزار شد#خانوم_مجری #نیلوفر_امینی_فر 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): الناز حبيبي خيلي باحاله و خوبه ولي هيچي نازنين بياتي نميشه... هي نازنين کجايي! که رخ نمينمايي؟ رخ ديوانه!!


















عکس سلفي نيلوفر اميني فر با مرجانه گلچين و با هرمز شجاعي مهر
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : بهترینها در کنار من در یک قاب: خانوم مرجانه گلچین دوست خوبم وهنرمند با عشق، آقای شجاعی مهر پدر سیمای خانواده ومرد صبور ما و عزیز دلی که با لطف و مهربونی به من کادو دادند، ایشون و خانوادشون شدیدا به من و همکارانم لطف دارند ،تشکر می کنم از خانواده ی محترم ترابی وهمه ی شما عزیزای دلم که اگر شما نبودید امروز ما هم در این جشن حضور نداشتیم#خانوم_مجری 


















عکس نيلوفر اميني فر و مهران رجبي و هرمز شجاعي مهر
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : :))))اینجا هر کی تو حال خودشه ، فقط منو آقای رجبی دوربینو جدی گرفتیم:)) 


















عکس نيلوفر اميني فر و خام قهرماني و آقاي مهران رجبي و هرمز شجاعي مهر در حال خنديدن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : نیلوفرِ خجسته ، فرخنده ، خندان:))) خودم کمم خانوم قهرمانیرم آوردم رو کار:))راستی آقای رجبی هنوز داره به دوربین نگاه می کنه:)))))) 


















عکس نيلوفر اميني فر از تپه سرسبز جام جم!
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : صبح تپه صبا ،بیرون استودیو سیمای خانواده و بارون وباد.... شب حیاط خونه مامان و بارون وباد..... 









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,580
  • بازدید ماه : 9,458
  • بازدید سال : 121,071
  • بازدید کلی : 8,032,195