loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 234 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از بهنوش بختياري قرار داديم. همچنان عکسهاي تبليغاتي بهنوش بختياري را داريم براي پاندورا که خيلي خوب پول ميگيرد. عکسي هم داريم از نماد ترنس ها...










0205 عکس سلفي مهران غفوريان با بهنوش بختياري و نعيمه نظام دوست و همسر مهران
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : مهران غفوریان عزیز تولدت مبارک..این خانم زیبا خانم آقا مهران..ارزو خانمه..اقای غفوریان چندروز پیش به من گفت نمیدونی چقدر دوس دارم با هوادارام ومردمم در ارتباط باشم..اما وقتی صفحه های شمارو میبینم و توهینهای بعضیارو عصبی میشم و منصرف..چقدر بده هنرمندی که عاشق مردمشه به خاطر این رفتارا نخواد بیاد تو فضای مجازی..گفت که صبوری ما رو نداره و رسما روحیش خراب میشه وچون دسترسی به اون ادما نداره که جوابشونو بده بهم میریزه و ویران میشه ودیگه نمیتونه بازی کنه...مهران جان تولدت مبارک..ارزوی حالی خوش و روزگاری بروفق مرادت دارم..به ما قد نمیده ولی ایشالله توهین وقضاوت نکردن فرهنگ مون بشه..هرچند که ما اون موقع دیگه تو این دنیا نیستیم..قدردانتیم پسر..یاعلی 


















0206 عکس بهنوش بختياري از گروه زردها
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : موسیقی خیابانی گروه زرد یواش که روح عابران خسته رو نوازش میکنه...موسیقی قابل احترامه..زیرزمینیشم قابل احترامه..اگر با عرف جامعه تضاد نداشته باشه حتی اگر اعتراض هم داشته باشه باید بهش بها داده بشه..نفس برادران ملکوتی گرم که در سرما وگرمای خیابان هوای دلشون خیلی معتدله..عالی ترین صفات انسانی در موسیقی مستتره..و بیش ازاینا باید بچه های سختکوش و عاشق موسیقیو دریابیم..چه خوب که خشکی خیابان ها برای لحظاتیم که شده فراموش میشه..همه چیز با موزیک زیباتره...یاعلی@payam_malakooti @slow_yellow 


















0207 عکس بهنوش بختياري در کنار پرچم محيط زيست
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : ما جزئی از طبیعت هستیم،نه رئیس آن..خاک مادر ما وآسمان پدر ماست..ملحق شدن شما به کمپین سبز ما دلگرمیست..کافیست پیام های زیست محیطی را به هر طریقی که میتوانید به اطرافیان خود برسونید..در حرکتهای گروهی اعضای کمپین را مطلع خواهیم کرد...صبح زیبای شما بخیرnedanibo@gmail.com 


















0208 عکس بهنوش بختياري براي تبليغ پاندورا
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : به مناسبت تولد امام رضا تخفیف ما شروع شد..دوستانی که فرمودید در شهرتون نمایندگی پاندورای مارو ندارید میتونید به pandora.shopping رجوع کنید ومحصول مورد نظرتون رو تهیه کنید..سپاسگزارم@pandoraleather @pandora.shopping @pandoraleatherعکس از احسان شیشه گر عزیز...ویادتون باشه انواع واقسام تبلیغ در پیج من توسط افراد صورت گرفت ومن نه تنها بلاک نکردم بلکه لایکشونم کردم..چون معتقدم همه باید به هم کمک کنن برای کسب روزی حلال..اونوقت من راجع به بیزینس خودم که واسش زحمت کشیدم نبایدحرف بزنم..انصاف هم خوب چیزیه...یاعلی 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): چه پولي ميگيري ها...


















0209 عکس بهنوش بختياري در کنار يک خانوم خوشگل
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : با گریمور ودوست وفادارم تینا افشارگل...دوست دارم تینااااا 


















0210 عکس بهنوش بختياري از عکسش بين لوازم آرايش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : شبتون پرستاره....به دلیل اینکه بنده چهار صبح از سرکار میرسم خونه و مدت سه ماهه که زودتر از شش صبح نخوابیدم..چاره ای نیست..خواب شب چیز دیگریست..اما کار همینه دیگه... 


















0211 عکس جواني هاي بهنوش بختياري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : عکس مربوط به چهارده سال پیش..طراح گریم ایمان امیدواری عزیز..تصمیم دارم با انرژی مثبت زندگی کنم..به هیچکس بدی نکنم..غیبت نکنم..خدارو همیشه ناظر براعمالم بدونم..و رویاهام رو عملی کنم..تصمیم دارم همیشه دل جوانی داشته باشم..وهرگاه که زندگی آنچه که میخواستم نبود همت کنم و تغییر دهم مسیرمو..تصمیم دارم همیشه از حق دفاع کنم..حتی اگر موقع گفتنش صدام بلرزه.. در انتها فقط *میشه ها*میمونن..تو همانی میشی که فکر میکنی..این قانون زندگی ست..راز خوشحالی من در اینه که سعی میکنم با خودم حرف های خوب بزنم..وارزشهای روحم را سازماندهی کنم..برنامه ریزی وهدف روشن داشته باشم..ودر دلم با عالم وادم مهربان باشم..ازخدا بخواهید..او به شما کمک میکند..وبیشتر از هربنده ای دست شما رامیگیرد...آرامش درونی براتون ارزو میکنم...با خودتون گفتگوی مثبت کنید..و خودتو لایق همه چیزهای خوب دنیا بدون..تو سزاوار داشتن احترام..سلامتی..عشق..ثروت..اعتبار..آبرو..و شادترین زندگی دنیایی...کافیه برای همه خوبی بخوای...و خودتو تحویل بگیری متعادل...روزت شاهکار....یاعلی@man.film 


















0212 عکس بهنوش بختياري از کتاب بيوه کشي يوسف عليخواني
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : پیشنهاد من برای کتاب..یادمه بچه بودم سرسفره عقد یکی از فامیلامون وایساده بودم..یه خانمه گفت دوبخته ها برن بیرون از اتاق..همون موقع احساس بدی بهم دست داد..این طرز فکر خیلی بده که اگه زنی مطلقه شدنگاهمان بهش از بالا به پایین باشه..خدا همونطور که به ازدواج تشویق کرده راجع به طلاق هم گفتن..گاهی در زندگی شرایطی پیش میاد که ادامه ندادن اون زندگی خیلی بهتر از بودن وتا آخر عمر سوختنه..چرا نظر جامعه ما به زنان بیوه تا این حد منفیه..مگر نه اینکه هممون در اطرافمون داریم..وبا نهایت معذرت شوخی زشت بیوه یعنی میوه در همه جا رایجه..یا بعضی خانمهای متاهل سعی میکنن همسرانشون رو از خانمهای مطلقه دور نگه دارن..خبرندارن که اون خانم انقدر زجر کشیده که از همه مردها تا مدتی فراریه...این توهین به مقام زنه..وچه بسا ما بیوه زنانی داریم که با زحمت و سختی بار یک خانواده را به دوش میکشن..و اقا راحت از زیر بار مسولیت فرار کرده..من همیشه به زنی که روی پای خودش می ایسته وبا نجابت خرج خانوادشو میده احترام میگذارم..طلاق جذام نیست..واین که بعضی اقایون حتی اگر عاشق زنی طلاق گرفته باشن به خاطر شرایطش باهاش ازدواج نمیکنن ومیرن با نامزد کسی دیگر ازدواج میکنن..البته همه اینطور نیستن..ولی زنان بیوه بسیار قابل احترامن..گاهی وقتا جداشدن بهتر از اینه که تویک زندگی تلخ بمونی وبا پوزش با شخص دیگری به خاطر پرکردن کمبودها ارتباط بگیری...داریم خانمها و اقایون متاهلی که خیانت میکنن ولی ظاهر زندگیه آرومه...این غلطه...به درد نخوره..و یک زن هرگز از زندگیش دست نمیکشه مگه دلیل محکمی داشته باشه..چون جنس زن از عاطفه وعشقه..پای کسی که عاشقشه تا دینش می ایسته..درود به زنان مخصوصا سرپرستان خانواده..از حامیانم خواهش میکنم عکس کتابهایی که دوست دارن رو پیشنهاد بدن تا دیگرانم بخونن.........یاعلی@man.film@man.film 


















0213 عکس بهنوش بختياري با لباس و شال سبز ناراحت
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : مدتیه که بین طرفدارای عزیزم تفرقه افتاده ونمیدونم کدوم شیر پاک نخورده ای اتحاد مثال زدنی این عزیزان مهربانم رو ازبین برده..اگر براتون ذره ای ارزش دارم خواهش میکنم مثل گذشته ها باهم متحد و مهربان باشید..که کسی جرات نکنه به هیچکدوم از ما توهین کنه..غصه میخورم..که چقدر خواهش کردم پشت هم حرف نزنید..همو قضاوت نکنید..حق رو بگید..حسادت نکنید..موذی و دروغگو نباشید..حیله وتزویر وچاپلوسی نداشته باشید..خواهش میکنم بخاطر من دلسوز هم باشید وچشم روی عیوب همدیگه ببندید..ما کمپین حمایت از ترنس ها را ساختیم وهزاران نفر عضو گرفتیم..ما کمپین سبز محیط زیست را راه انداختیم با نزدیک پانصدهزار نفر عضو..چرا دارید همه چیو خراب میکنید..ما قدرت بالایی برای انجام کارهای خیر داریم..اگه اتحاد نباشه باید زد گاراژورفت..مواظب حرفها واعمالمون باشیم..یاعلی@man.film@mam.film 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): يه جوري ميگه بين طرفدارام تفرقه افتاده که انگار مثلا حزب کمونيست ماله اينه...


















0214 عکس بهنوش بختياري از مرحوم علي طباطبائي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : باورش خیلی سخته...تسلیت به خانواده آقای طباطبایی عزیز وجامعه هنری ایران..علی جان خوش قلب و مودب و خوش تیپ وبا معرفت روحت شاد...یاعلی@man.film 


















0215 عکس بهنوش بختياري از ترنس ها
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : سایت فورس چنج در اقدامی تازه با جمع اوری امضا وبیانیه از سازمان بهداشت جهانی خواست که نام بیماران تراجنسی را از لیست بیماران روانی حذف کند..در ایران نیز بیست وپنج سال پیش ایت الله خمینی با صدور فتوایی در صورت تشخیص طبی وپزشکی عمل تغییر جنسیت را بلامانع دانستند..اخبار شبکه یک چندشب پیش راجع به تی اس ها صحبت کرد و جمعیت ترنسکشوال را خوشحال کردن..به کمپین حمایت از ترنس های ما بپیوندید..@campain_trans_behnooshia @campain_trans_behnooshia @man.film@man.film@man.film یاعلی@transsextual @transsextual@man.film @man.film@man.film @man.film @man.film@man.film@man.film 


















0216 عکس بهنوش بختياري از محله گل و بلبل
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : بازدید شهرداران آسیا و مجمع اجلاس سران از محله گل و بلبل بخاطر مضمون محیط زیستی وآموزش آن به کودکان..یاعلی@man.film @man.filmهرایرانی یک سفیر محیطزیست... 









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 848
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,828
  • بازدید ماه : 10,706
  • بازدید سال : 122,319
  • بازدید کلی : 8,033,443