loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 257 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از نعيمه نظام دوست قرار داديم. همچنان عکسهايي داريم از نعيمه نظام دوست در کنار رابعه اسکويي که اين بار در يک اجتماع براي رژيم و لاغري شرکت کردند و همين هم با توجه به شکم اين دو عجيب است!!!










0061 عکس نعيمه نظام دوست در کنار رابعه اسکويي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : همراه با رابعه اسکوئی عزیزمممم در مراسم کم کال برای رژیم و لاغری و غذای سالم 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): خداييش دو تا چاق رو آوردن براي برنامه رژيم و لاغري؟


















0062 عکس نعيمه نظام دوست در کنار رابعه اسکويي و شهرزاد کمالزاده و روشنک عجمان
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : به همراه دوستانم رابعه اسکوئی عزیزم شهرزاد کمال زاده نازنینم و روشنک عجمیان مهربانمممم در مراسم کم کال 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): پس اون سمت راستي کيه؟


















0063 عکس نعيمه نظام دوست در کنار احمد پورمخبر و فريبا نادري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : این عکس پنجشنبه شب در مراسم گردشگری ابرده،مشهد گرفته شده به همراه هنرمند محبوب قلبها آقای احمد پور مخبر،دوست عزیز و مهربانم فریبا نادری به همراه دوست عزیز ایشون....... 


















0064 عکس نعيمه نظام دوست در کنار فريبا نادري و مهدي اميني خواه و مرتضي حسيني
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : این هم یه عکس دیگه به همراه فریبا نادری عزیزم و همکار بزرگوارم مهدی امینی خواه ومجری خوب و بزرگوار سید مرتضی حسینی 


















0065 عکس نعيمه نظام دوست با رژلب قرمز
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : عجب دنیاییست!
در کله پزی ها هم زبان از مغز گرانتر است!
درست مثل جامعه که چرب زبانها از عاقلان ارزشمندترند!  


















0066 عکس جواني نعيمه نظام دوست در سريال همسري براي پدرم
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : باز هم گریزی به گذشته سریال همسری برای پدرم به کارگردانی اسماعیل میهن دوست که سمت راست کادر نشسته اند و فیلمبردار محترم کار هم که الان یکی از تهیه کننده های خوب تلویزیون هستند حاج آقا رضا جودی ،این سریال سال 74 ساخته شد........ 


















0067 عکس نعيمه نظام دوست در حال گريه کردن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : ﺧﺪﺍﯾـــــــــــــــﺎ ...
ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﮑﻨﻨﺪ ، ﮐﻪ ﻫﺮﮔﺰ ﺭﺍﺿﯽ ﺑﻪ
ﺷﮑﺴﺘﻦ ﺩﻟﺸﺎﻥ ﻧﺒﻮﺩﻡ ...
ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ﻧﻤﯿﮕﺬﺭﻡ ، ﺍﺯ ﺩﻝ ﺳﻨﮕﺸﺎﻥ ...
ﺍﺯ ﺟﻨﺒﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﺩﻟﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﺩ ...
ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﮕﺬﺭﻡ ....
ﺣﻖ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﺒﻮﺩ ...
ﺣﻖ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻧﺒﻮﺩ ...
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ﺑﺪ ﻧﺒﻮﺩﻡ ...
ﺍﻣﺎ ﺑﺪ ﮐﺮﺩﻥ…
ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...  


















0068 عکس نعيمه نظام دوست با يک دسته گل صورتي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : آدمایی هستن که دلبری نمیکنن ،
حرفای عاشقونه نمیزنن ،
چیز خاصی نمیگن که ذوق کنی ،
آدمایی که نمیخوان عاشقت کنن ،
اما عاشقشون میشی !
نا خواسته دلت براشون میره ،
این آدما فقط راست میگن ،
راست می گن ،با چاشنی قشنگ " مهر"
لبخند میزنن نه برای اینکه توجه ه تو رو جلب کنن ،
لبخند میزنن چون لبخند جزئی از وجودشون ه ،
لبخندشون مصنوعی نیست ،
از رو اجبار نیست ،
تو لبخندشون خدا رو میبینی ،
اینا ساده ان
حرف زدنشون
راه رفتنشون
نگاهشون
ادعا ندارن ، بی آلایشن ،
پاک و مهربونن ،
"چقدر دوستتون دارم شما آدمای بی ادعا ولی خاص رو"......
چقدر دوستتون دارم که همیشه و تو همه لحظه ها تو این دنیای مجازی با قلبهای پاکتون عشق واقعی و حقیقی رو به من هدیه دادین دمتون گرم ممنونم که هستین اگه دیشب با پستهای غمگینم خاطرتون رو آزردم ببخشید و حلالم کنید ،یادم باشه وقتی حالم بده و غمگینم اینجا نیام که شما رو غمگین کنم ،دیشب صدبار خودم و تنبیه کردم که بابا ،نعیمه مردم خودشون هزارتا غم دارند تو چرا غمگینشون کردی،بازم عذر خواهی من و بپذیرید ،به خدا از ته دل دوستتون دارم کم کم با تک تک شما عزیزان آشنام اگه یه روز برام کامنت نگذارید نگرانتون میشم میگم خدایا نکنه دلی رو آزردم که دیگه سراغی از من نمیگیرند به خدا با تمام وجودم راست میگم این احساس دو طرفه است و همتون رو دوست دارم اونم دوست داشتن واقعی از ته ته دل و وجودم......راستی سلام صبحتون به خیر باشه و شادی  


















0069 عکس نعيمه نظام دوست در کنار رضا جودي و بقيه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : دوستان عزیزم بازم گریزی به گذشته ها که پر از شور بودم و اشتیاق و چه روزهای خوبی بود این هم یک سریال دیگه که اسمش یادم نمیاد من و مریم دربندی، سمت راست کادر آقای عبدالرضا اکبری عزیز که اینجا در سمت کارگردان بودند من فکر کنم چهار تا سریالی که ایشون اون زمان ساختند و بازی کردم و سمت چپ هم حاج آقا رضا جودی تهیه کننده محترم الان و تصویر بردار محترم اون زمان و صدابردار هم محمد درخشان یادش به خیر ....... 


















0070 عکس نعيمه نظام دوست با لباس يکدست سياه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : خدایا ﻣﯿﺨــــــــــﻮﺍﻡ ﺩﻋــــــــــــﺎ ﮐﻨــــــــــــﻢ ...
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧـــــــﻮﺩﻡ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﺎن دنیای مجازیم ﮐﻪ الان جزوحقیقی ترین دوستانم هستند
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺮﻓﺘــــــــــــﺎﺭﻥ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘــــــــــــﻦ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﻨﻬــــــــــــﺍﻥ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎ ﺍﻣﯿـــــــــــدن ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘــــــــــــﻦ ...
بعضیاشونو میشناسم ...
بعضیاشونو نمیشناسم ...
ﺧـــــــــﺪﺍﺟــــﻮﻥ ﻫـــــﻮﺍﯼ ﺩﻻﺷــــﻮﻧﻮﺩﺍﺷتــــــﻪ ﺑﺎﺵ
ﯾﻪ ﺩﺳﺘـــــــﻰ بﻪ ﺳـــــﺮﻭﮔـــــﻮﺵ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﺑﮑﺶ
ﻧﺬﺍﺭ ﺣﺴــــــــــــﺮﺕ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺑﻤﻮﻧﻦ
ﻧﺬﺍﺭ ﺍﯾﻤﺎﻧﺸــــــــﻮﻥ ﺿﻌﻴــــــﻒ ﺑﺸﻪ
ﺩﺳﺘﺸــــــــــﻮﻧﻮ ﺑﮕﻴــــــــــــــــــــــﺮ
ﺧــــــــــــــــــــــﺪﺍ ﺩﻝ ﺍﯾﻦ
ﺩﻭﺳﺘــــــــــــﺎﯼ ﻣﻬﺮﺑــــــــــﻮﻧﻤﻮ ﺷـــــــــــﺎﺩ ﮐﻦ
ﺧﺪﺍﻳــــــــــــﺎ ﺑﻪ ﻳﮕﺎﻧﮕﻴـــــــﺖ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻴــــــــــــﺪﻡ ﻧﺬﺍﺭ ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــــﺎﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻤﻮﻧــــــــــــﻪ ""آمین""... ( قربون دل های همتون )  *تقدیم به شما ها که خیلی عزیز هستین*  


















0071 عکس نعيمه نظام دوست با لباس صورتي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : ... 


















0072 عکس نعيمه نظام دوست بر سر مزار فروغ فرخزاد
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : چقدر هفتاد هشتاد سال کم است برای دیدن تمام دنیا!
برای بودن با تمام مردم دنیا!
چقدر حیف است که من میمیرم و غواصی در عمق اقیانوس ها را تجربه نمی کنم !
میمیرم و حداقل یکبار زمین را از روی کره ماه نمی بینم !
دلم می خواست چند سال در یک جنگل یا یک روستا زندگی کنم .
چند سالی را هم در چند کشور دیگر با آداب و رسومی دیگر.
دلم میخواست چند کلیسا و معبد و مسجد بزرگ جهان را میدیدم و با پیروان ادیان مختلف حرف میزدم .
دلم میخواست یکبار هم که شده از ارتفاعی بلند و مهیب پرواز میکردم ""دلم می خواست های من"" زیادند ،
بلندند ،
طولانی اند .
اما مهمترین دلم می خواستم،
این است که انسان باشم
انسان بمانم
و انسان محشور شوم .
چقدر وقت کم است .
تا وقت دارم باید مهر بورزم به همین چند نفر که از تمام مردم دنیا با من نفس می کشند ،
باید مهربورزم به همین جغرافیایی که سهم چشمهای من از جهان است .
وقت کم است باید خوب باشم.. .. ..
مهربان باشم...
ودوست بدارم همه ی زیبایی ها را....
روز همگی بخیر و شادی ،
همتون رو دوست دارم همراهان همیشگی من  









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,494
  • بازدید ماه : 9,372
  • بازدید سال : 120,985
  • بازدید کلی : 8,032,109