loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 226 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

بهنوش خانم بختیاری بر خلاف ظاهر غلط اندازش خیلی خانم است و قلب مهربانی دارد این عکس را در صفحه اش گذاشته و گفته که میدونم مسخرم میکنین ولی اشکال نداره!

کلا من به شخصه خوشم میاد از این آدمای ساده که با ظاهرشون کسی را فریب نمیدن. ممنون بهنوش خانوم ...



بهنوش بختیاری گفته : «حتی اونایی که تو صفحه خودم قربون صدقم میرن و تو صفحه دیگران ازم بد میگن و مسخرم میکن. خواستم بگم دورویی چیز مریضیه... اسلحه نذاشتن پشتمون که جلوی یکی میکی موس و پشت سرش ومپایر بشیم... با اینحال نفرت و تنگ نظری خیلی وقته از وجود من پر کشیده و رفته... علتشم رنجهاییه که از دست ادما کشیدم... روزی به این نتیجه رسیدم که پس خدا قربونش برم چجوری بعضی از این آدمای داغون و دوست داره... بهشون روزی میرسونه... پس حتما اون آدمه یه جایگاهی به شیوه خودش پیش خدا داره که ما خبر نداریم... ازون به بعد هر انسانیو که میبینم تصور میکنم دوتا بال پشتش داره و بخشی از وجود خدا در این شخص هست... اینه که دیگه همرو... زشت و زیبا... خوب و بد... خز و غیر خزززززززززز... دروغگو وراستگو رو دوس دارم... فقط این قلبه کا بالا میبینی باید انقدر بزرگ شه که همرو توش جا بدی... عین خدا... فعلا قلب من همین قده... دارم سعی میکنم قد تریلی هجده چرخ بشه... بعد اندازه یه بیمارستان گنده... بعدم اندازه تهران... یواش یواش... دل ما هم دیگر نمیرنجد از نادرستی ها... شل و پلتونم... یاعلی.»


یعنی اینقدی که یا علی تهش منو کشته بقیه ی متنش منو نکشته !!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,579
  • بازدید ماه : 9,457
  • بازدید سال : 121,070
  • بازدید کلی : 8,032,194