loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 211 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از مريم رضوي قرار داديم. ما ابتدا ميخواستيم عکسهايي را که مريم رضوي از سلبريتي ها ميگيرد در سايت غول سلبريتي پرور کلبه (!!!!) بگذاريم اما کم کم خود خانم مريم رضوي براي ما تبديل به يک سلبريتي شده حالا... در همين راستا عکسهاي وي و دوستانش را نيز براي شما ميگذاريم تا کيفش را ببريد و از اين سلبريتي اي که بنده خودم و با همين انگشتهاي روي کيبورد خودم کشف کردم لذت ببريد. به هر حال بنده پدر معنوي سلبريتي هاي ايراني هستم و يک چيزهايي بايد توي خودم داشته باشم ديگر.










عکس سلفي مريم رضوي با عينک دودي گرد و دوستش با شال قرمز
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : Walking with a friend in the dark is better than walking alone in the light ... #سلفيطور 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ترجمه متنشون ميشه پياده روي با دوست در تاريکي بهتر از پياده روي تنهايي در روشنايي است! نيست که ايشون بزرگ شده لس آنجلس هستن. اينه که کلا فارسي نميچرخه رو زبونشون... عينکش هم همون عينک رامبد جوان منتها حالا دوديش! هموني که جناب خان ميگفت تو تو صف عينک آخرين نفر بودي...


















عکس آلبوم هاي موسيقي مورد علاقه اين روزهاي مريم رضوي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : اين روزها عجيب با ساز دلم كوكن ... ١)كنعان : كريستف رضاعي
٢) برداشت دوم : پيمان يزديان
٣) نامه ها : خسرو شكيبايي
٤) ترانه هاي جنوب : سهيل نفيسي
٥) ٤٠ حكايت از گلستان سعدي : خسرو شكيبايي
٦) دنگ شو : تك خواني ها
٧) سرانجام : كارن همايونفر  


















عکس بليط مريم رضوي براي ديدن نمايش آخرين نامه در سالن سايه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : يه اجراي واقعاااااا خوب ، من واقعا حرفي ندارم... آقا نويد مثل هميشه عااااالي 👌👏👏👏☺️☺️ 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): دوازده هزار تومن؟ من دوازده تومن داشتم از ايران ميرفتم کانادا. اول تبريز بعد ترکيه و يونان و اروپا و کانادا. البته به قول مجيد صالحي در فيلم استراحت مطلق: خوب چرا از دامغان نميري؟ نزديک تره...


















عکس مريم رضوي از پاهايش و گلهاي آماده براي گلاب گيري کنار کوزه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : [گلاب گيري ] 


















عکس نيمرخ چپ مريم رضوي در حال کار کردن با گوشي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : از هاي و هوي كوچه و بازار خسته ام ...
از حال من مپرس كه بسيار خسته ام .... Mohammad ali bahmani  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): از نيمرخ بهت ميخوره دهه هفتادي باشي ولي از جلو خيلي بيشتر نشون ميدي! سعي کن تو خيابون مثل خرچنگ کجکي راه بري! البته ببخشيدها؟ شوخي کردم...


















عکس مريم رضوي از سقف يک کافه و پنکه و عکس چگوآرا
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : ما به كافه ها و دود سيگار
ما به شب هاي تار دل بستيم...  


















عکس سلفي مريم رضوي در آينه يک مکان تاريخي زيبا
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : واي
بر
من
گر
تو
آن
گم
كرده ام
باشي  


















عکس دو نفره مريم رضوي و دوستش با تاج گل صورتي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : نام بعضي نفرات
رزق روحم شده است
وقت هر دلتنگي
سويشان دارم دست
جراتم مي بخشد
روشنم مي دارد... #BFF  


















عکس مريم رضوي از يک دختر با چمدان و کلاه سياه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : من هميشه دير مي رسم
از بس دلم شور ميزند
كسي منتظرم نباشد
ساعتم را فراموش مي كنم
و عطرم را
كه هيچ وقت مرا به يادت نمي آورد
من هميشه دير مي رسم
درست
يك لحظه بعد از اينكه
تو عاشق كسي شدي
كه قبل از من از راه رسيده
@niloufarlaripour  


















عکس مريم رضوي از دوستش نگين موسوي در يک خرابه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : My lovely friend @neginmusv ❤️😘 


















عکس مريم رضوي از صابر ابرکنار سيمرغ
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : آقاي ابر مبارك باشه ☺️ 


















عکس مريم رضوي از مادرش؟
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم رضوي : هزار سال هم بگذرد
نگاهت
غافلگيرم مي كند
تو در هر لحظه
هزار اتفاقي... تولدت مبارك 🎊🎊🎊❤️❤️😘😘  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): مادرت؟ راضي هست بدون لباس عکسشو گذاشتي؟









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 645
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,625
  • بازدید ماه : 10,503
  • بازدید سال : 122,116
  • بازدید کلی : 8,033,240