loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 2770 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  چند عکس هنري طور از زهرا خانم عاملي داريم که با توجه به شاعر بودن ايشان قابل هضم و تحمل است. يک عکس بسيار زيبا هم از وي در کنار گلها داريم که عکس آرامش بخش و بسيار ديدني اي است. همينطور عکس هايي با همکاران آهنگساز و ترانه سُرايش...
عکسها در ادامه مطلب در انتظار مشاهده و دانلود شدن شما هستند!








عکس زهرا عاملي و مصطفي شريفي و حامد حنيفي
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : من و شريفي كنار يكي از مهربون ترين و خوش انرژي ترين موزيسين هاي اين حوالي....حامد حنيفي گل
شب تولد بابك صحرايي عزيز
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): واقعا با اين سن تولد ميگيره؟ عجيبه...














عکس زهرا عاملي در حال نوشيدني خوردن
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : سلام
من زهرا عاملي هستم ... اين اولين جمله ايي بود كه ده سال پيش از تلويزيون به شما گفتم و امروز ده سال مي گذره از اون روزا....
اين پست به احتمال زياد موقته چون فقط براي روشن كردن يه سواله توو ذهن خيلي ها....
چهار سال از زماني كه ديگه اجازه ي اجرا ندارم مي گذره و برخلاف بقيه اعتراضي هم به اين موضوع ندارم
اعتراض من به نظر سليقه ايي مديران بود كه خدا رو شكر با تعويض مديريت همه چي الان دوست داشتني و درست و قانون مدار شده منم اگه ديگه نيستم چون نبايد باشم
پس ازتون خواهش مي كنم عنوان مجري رو از كنار اسم من برداريد من آينده رو نمي دونم پس قولي نمي دم اما تصميم دارم فعلا فقط در حيطه ي ترانه و نوشتن داستان و فيلمنامه فعال باشم قلم انگار با من مهربون تره ....
دوستان من چهار ساله كه ديگه اجرا نمي كنم و شايد هرگز هم نكنم بنابراين بياين اينجا فقط دور هم در مورد شعر و فيلم و خيال حرف بزنيم بيشتر خوش مي گذره ....لطفا زير اين پست به تلويزيون بي ادبي نكنيم چون خونه ي بچگي هامه و مديرانش الان واقعا آدم هاي بي نظير و مومني هستن
دوست دار شما
زهرايي كه ترانه مي گه براتون
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): الآن ميخواستي بگي من خوبم؟ باشه تو خيلي خوبي...














عکس طراحي شده و فتوشاپي زهرا عاملي
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : thnx to ali seyed salehi for this pic
good afternoon
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): آخيييييي... نيست ايشون توي لس آنجلس در ايالت کاليفرنيا بزرگ شدن اينه که زبونشون نميچرخه فارسي بنويسن!!!!














عکس زهرا عاملي و پوريا حيدري
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : رفيق خوب برادر خوب همكار خوب.....
هم براي من هم براي شريفي.....
با پوريا حيدري يه كار خوب داريم كه انقد خوب شده نمي دونستيم بايد بديم كي بخوونه جديدا تصميم گرفتيم به يه صداي هيولا واگذارش كنيم..... به بهانه ي سالهاي سال رفاقت و همكاري ....
خدا حفظت كنه رفيق
ضميمه: يعني اگه كسي اين ادبيات من و توو حرف زدن ببينه عمرا فكر نمي كنه من شاعرم....هيولا چي بود ديگه آخه؟!!!!؟؟؟
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): مگه شاعري؟؟؟!!!!!














عکس زهرا عاملي در طبيعت با گلها و گياهان
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : چي بفهمم از نگاه مبهمت
از سكوت تو كه با من خوب نيست
يا بكش اين خاطرات و يا بمون
زندگي با ترس رفتن خوب نيست.....
#zahraameli
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): اين عکس باحاله! آفرين...














عکس سياه سفيد و هنري طور زهرا عاملي
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : هنوز بيدارم.... تا همين الان مشغول نوشتن يه ترانه ي جديد بودم.... تموم نشد اما حال تمام و كمالي رو برام ساخت....
هميشه وقتي كاري مي نويسم كه حس عارفانه داره راضي ترم....
بالاي برگه ي ترانه م مي نويسم : با اجازه ي خدا كه عشق اولمه.....
يه بندي اون وسطا داره كه در توصيف گناهاي راوي داستان مي گه:
من تنها رو چه به جمع همه
حالم و با عشق بدتر نكنيد
من دروغاي زيادي بلدم
آي! مردم من و باور نكنيد.....
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): البته بخش اعظم اين وقت را داشتين براي گرفتن يک سلفي خوب هدر ميدادين. نه؟














عکس فيل با بال پروانه در خيابان
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : خيابان سورئال زده ي ذهن من.....
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): خوبي شما؟ ديگه چه خبر؟














عکس کلوز آپ از صورت زهرا عاملي
------------------------------------
توضيح عکس از زبان زهرا عاملي : خودم و كشتم و فهميدم عشق
هيچ سمتي با دلم را(ه) نمياد
من و بد كن ولي يادت باشه
هيچ كس قاتل به دنيا نمياد....
ترانه ايي كه امسال ازم مي شنويد....
ضميمه: مثل كرم ابريشمي كه تصميم داره پروانه بشه در حال پيله كردنم.....پيله كردن به تغييرات به فراموشي به زندگي ....
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): آه! چه عکس هاي هنري اي...



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 665
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,794
  • بازدید ماه : 1,445
  • بازدید سال : 133,537
  • بازدید کلی : 8,044,661