loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 296 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

سرکار خانم باران کوثری بعد از دشت کردن سیمرغ بلورینش با خانم دولتشاهی که ایشون هم یک سیمرغ بلورین گرفتن عکس انداختند و نشان دادند که دوستان موفقی هستند و تفاهم زیادی با هم دارند. در کل حال این روزهای خانم کوثری خیلی خوب است. به هر حال ایشون سیمرغ گرفته و تا یک سال ملکه بازیگری ایران است و آن هم در این سن و سال کم.

عکس ایشون هم بر روی جلد مجلاتی رفته که آن را هم برایتان گذاشتیم.








عکس باران کوثري و سحر دولت شاهي در کنار هم
------------------------------------
توضيح عکس از زبان باران کوثري : شکار چيان سيمرغ + تبريک به سحر دولتشاهى عزيز نوش جونتون
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): مجوز شکار داشتيد؟














عکس چهره غمگين باران کوثري
------------------------------------
توضيح عکس از زبان باران کوثري : اکران فيلم کوچه بي نام امروز بيست و پنج بهمن ساعت سيزده در دانشگاه تهران
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): حالا چرا گريه ميکني؟














عکس باران کوثري و سيمرغ بلورينش رو به دوربين
------------------------------------
توضيح عکس از زبان باران کوثري : مسووليتم را در حدي که بلد بودم انجام دادم و حالا هم تشويق شدهام براي آنکه بهتر کار کنم. کمي خجالت ميكشم از اينکه نام بازيگران خيلي خوبي در فهرست کانديداها وجود داشت و جايزه به من تعلق گرفت. مقدار زيادي از آنچه را تا امروز آموختهام مديون خانم آدينه و خانم معتمدآريا هستم و البته مطمئنم آنان هم خوشحالند از اينکه شاگردشان جايزه گرفته است. خيلي هيجان دارم و چيزي نمانده سکته کنم! همانطور که روي سن هم گفتم نامزد شدن براي من کافي بود و اصلا توقع نداشتم سيمرغ را ببرم. هاتف عليمرداني دو سال قبل در جشنواره فيلمي داشت به نام «به خاطر پونه» که به نظر من جزو بهترين هاي جشنواره بود و به همين دليل پيشنهاد ايشان را قبول کردم. اغلب کارگردانان فيلم هاي بد و خوب متعددي در کارنامه دارند و آنچه باعث مي شود بازيگر پيشنهاد تازه آنان را بپذيرد يا نپذيرد، فيلمنامه ايست که به او ارائه مي دهند. "باني فيلم"
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): گردنبندتون زنگوله ست؟!














عکس باران کوثري و هاتف عليمرداني
------------------------------------
توضيح عکس از زبان باران کوثري : #aliafshinrad #setareh_pesiani #barankosari #hatef_alimardani
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس باران کوثري بر روي مجله سينمايي 24
------------------------------------
توضيح عکس از زبان باران کوثري : طرح روي جلد مجله بيست و چهار
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): اه. سلفي ديگه خز شده. بس کنين ديگه ...



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 780
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,792
  • بازدید ماه : 1,443
  • بازدید سال : 133,535
  • بازدید کلی : 8,044,659