loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 213 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

در اين پست از سايت کلبه (www.hovel.ir)  عکسي داريم از ملیکا شریفی نیا که در صفحه شخصي اش در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشت.

توضيح اين عکس و کامنتهاي جالب زير عکس را ميتوانيد در ادامه مطلب ببينيد و بخوانيد.







عکس مهراوه و ملیکا دست زیر چونه
------------------------------------
توضيح عکس از زبان ملیکا شریفی نیا : داره كندي كرش بازي مي كنه
عين اين بچه نق نقو ها هي از دستش مي كشم
كه خودم بازي كنم ! با اينكه بلد نيستم
ذوق زده، فقط درجا مي زنم تو مراحلش !
با صبوري و خنده اجازه ميده
اون وسط مسطا راهنماييمم مي كنه
ببين وقتي اين مياد بايد اينجوري بزني
كه بهت " شوكولات " بده
ميگم اين كه شوكولات نيست
ميگه چرا ببين ! شوكولاته
مي گم نهههه اون شبيه آبنباته
ميگه باشه بابا خب آبنباته !
بعد اينا رو كه اينجوري مي زني
يهو اين آبنباتا كه زنداني ان باز مي شن
خلاصه انقدر خوب و با حوصله توضيح ميده
كه يهو دلم مي خواد خودمم شروع كنم !
حق هم دارم خب
وقتي خواهرت " معلم " به دنيا اومده باشه
هر چيزي رو كه بهت ياد بده شيفته ش ميشي
يه كم ميرم جلو و كم ميارم
هي به بهانه هاي مختلف مبايلامونُ عوض مي كنم
كه اون مراحل من رو بگذرونه و
منم عشق كنم با مراحل سخت اون
كه نمي تونم بگذرونمشون و اشكالي نداره
البته مراحل خودمم نمي تونم بگذرونما
ولي چون مراحل آسونن واقعا خجالت داره ! 😶
حالا سه ماهه دارم بازي مي كنم
و تك تكِ ثانيه هاي هر مرحله
به اون فكر مي كنم و دلم براش ضعف ميره
براي "شوكولات " گفتناش
با اون لحنِ جذابش كه داد ميزنه عاشقشونه
براي اون توضيحاتِ كاملش
كه حوصله از سر و روش مي باره
براي مثل آب خوردن رد كردن مراحلش !
كه همچنان در توان من نيست !! 😂
در كل اگه حتي همون لحظه هم ديده باشمش
در حين بازي يه جوري دلم براش تنگ ميشه
كه انگار يه ساله نديدمش !
ساعت ها قربون صدقه ش مي رم و
مثل ديوونه ها عكساشو نگاه مي كنم
همه ي اينارو گفتم كه پُز بدم چنين خواهري دارم ! 😬
خلاصه كه بدانيد و آگاه باشيد كه خواهر
عزيزترين موجودِ دنياست
داشتنِ خواهر
از نونِ شب واجب تره !
ما كه داريم
حالشو مي بريم
پُزشم مي ديم 😌
عاشقتم " پرمهرترين " ❤️💋❤️
ا
ا
پ ن : جهت اطلاع اون عزيزاني كه پرسيده بودن
آدرس " كانال تلگرام " مهراوه بالاي پيج شخصيش كه تگ كردم هست
مي تونيد اونجا باهاش همراه باشيد عزيزانم 🌹
 
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ناموسا این همه متنی رو که مینویسی خودت هم میخونی؟
-----------------------------------
تعداد لايک: 5000 (در 1 ساعت)
-----------------------------------
چند کامنت بامزه کاربران زير پست:

📌 خداتومان پول دادین اومدین لب دریا که همدیگه رو نگاه کنین؟
📌 خیلی طولانی بود نخوندمش 😔



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 496
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,476
  • بازدید ماه : 10,354
  • بازدید سال : 121,967
  • بازدید کلی : 8,033,091