loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 162 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

در اين پست از سايت کلبه (www.hovel.ir)  عکسي داريم از بهاره رهنما که در صفحه شخصي اش در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشت.

توضيح اين عکس و کامنتهاي جالب زير عکس را ميتوانيد در ادامه مطلب ببينيد و بخوانيد.







عکس بهاره رهنما و پدرش در کنار هم
------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهاره رهنما : ديشب اومد به ديدن نمايشم ، هميشه همون روزاي اول مياد نمي زاره دير شه ، ديشب گفتم : ميگن اگر زني قدرتمند و موفقه اين بخاطر داشتن يك مرد عاشق كنارشه اما من ميدونم عشق هيچ مردي ابدي نيست ، من اگر هرچيزي به نظر ميام اما به لطف داشتن يك عاشق ابدي است: پدرم🙏🏼  
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...
-----------------------------------
تعداد لايک: 65 هزار (در 8 ساعت)
-----------------------------------
چند کامنت بامزه کاربران زير پست:

📌 خوش تیپه خدا حفظش کنه
📌 آون چیه تابلوعه مسیر خر ممنوع خخخ
📌 خوش به حالت بهاره جون من یه پدر دارم که نسبت به همه چیز بچه هاش بی تفاوته
📌 آقاهه چقد شبیه دکتر ظریفه
📌 راسته خانوم رهنما از همسرشون جدا شدن؟؟؟؟؟
📌 خانم رهنما چرا به فکر لاغر کردن نیستید؟واقعا شما بازیگر توانائی هستید،ومن مطمئن هستم اگه کمی لاغر بشید تو حرفه تون موفق تر میشید. طرفداراتون بهاره رهنمای کمی لاغرتر رو خیلی بیشتر دوست دارن.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 11,140
  • بازدید سال : 122,753
  • بازدید کلی : 8,033,877