loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 431 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

خانم بهنوش بختیاری در یک عمل متحیرانه حجت را بر همه تمام کردند و صریحا اعلام کردند که من شوهر دارم و لطفا مزاححم نشید! ظاهرا ایشون آن طوری که گفته عاشق شوهرش است و یک تار مویش را با دنیا عوض نمیکند و از حاشیه سازان خواسته که حاشیه نسازند برای زندگی آرام وی و همسرش!

خیلی هم خوب و خیلی هم عالی! ما هم از خانم بختیاری و از طرف سایت کلبه (www.hovel.ir) از ایشون حمایت میکنیم ...



عکس بیلبیورد سریال عشق تعطیل نیست در سطح شهر 

---------------------

توضيح عکس از زبان بهنوش بختیاری : اينم بيليورد سريال جديد ما در شبکه خانگي به کارگرداني بيژن بيزنگ... بازيگران: محمدرضا گلزار، مهناز افشار، شهرام حقيقت دوست، زانيار خسروي، حديث ميراميني، اين حقير و با حضور گرم مهرانه مهين ترابي، عليرضا خمسه، مائده طهماسبي، بهرام شامحمدلو... آخردي ماه...

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) :  هنوز که سریال نیومده اینقدر تبلیغ میکنید؟ بیاد دیگه چیکار میکنین؟ خدا به دادمون برسه ...










عکس خوشگل موشگل خانم بهنوش بختیاری

---------------------

توضيح عکس از زبان بهنوش بختیاری : اينايي که به کمدين ها ميگن دلقک. به نوازنده ها ميگن مطرب. به مهندس معمار ميگن عمله. اينارو اذيت نکنيد! همونايي هستن که تو خونه بهشون ميگن نون خوراضافه!! ياعلي ...

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) : من که میدونم فقط به خاطر اینکه به شما کمدین ها میگفتن دلقک این جملات را نوشتین! وگرنه به معمار که عمله نمیگن. میگن؟ برو عمو ...  ما تو لوله بخاری بزرگ شدیم! جلوی قاضیَُ ملق بازی؟ موش تو سوراخ نمیرفت جارو بست به دمش. حساب حسابه کاکا برادر ...










عکس بهنوش بختیاری با کلاه و بی حجاب!

---------------------

توضيح عکس از زبان بهنوش بختیاری : سلام به همراهان هميشگيم. اين شعر رو دوست خوب اينستاگرامي برام گفتن، ممنونم از اين همه لطفي كه به من دارين، با اين همه عشقي كه به من ميدين من با وجود اين همه كار بازم انرژي و عشق دارم، چون عشقي كه به من ميدين دو برابرش در من ظاهر ميشه، دمتون گرم. اميدوارم بتونم خوبياتون و جبران كنم. شل و پلتونم. بازم مرسي آقا پويا گل. يا علی.


 يه مهربون, يه باصفا, يه خوش زبون, يه بي ريا
يه خانمي که تودلش, هست برکت نور خدا

يه "بهنوشي"که پرتلاش, هميشه خنده رو لباش
هميشه پر انرژي و پر از اميده اون صداش

"بهنوش" خانم, که تو دلش, فکر کمک به مردمه
به چيزايي فکر ميکنه,که توخيال ما گمه

هميشه داده اون اميد, به اين دلاي باصفا
هميشه حرفاش بوده از, برکت و نورخدا

تموم ذکر و فکر اون,خنده رو لبهاي همست
الگوي اون توي زندگي, ايشالا "بانوفاطمه" است

خدا ميدونه هميشه, بوده پر از عشق و اميد
طنز و تئاتر اين جهان, مثل ايشون به خود نديد

نقش هارو بازي ميکنه, از ته دل, بي ادعا
تودل مردم جاشده, از بس که هستش باصفا

اين شعر من,ازطرف, طرفداراي بي رياست
ميخان بگن دوست دارن, بي ادعا و راست راست

اين کمترين کاري بودش, برا تشکر از شما
خدا داده اين لطف رو که, جاشدي تو دل ماها

اميدوارم باشي پراز, انرژي و لطف خدا
بدون که هستش باشما, يه عالمه فقط دعا.

تقديم به خانم بهنوش بختياري.

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) : ههههعععععیییی ...  بازیگر هم نشدیم مردم برامون شعر بسرایند. هههههعععییی روزگار.










عکس اعلام بهنوش بختیاری با بلندگو که من شوهر دارم! ولم کنید ...

---------------------

توضيح عکس از زبان بهنوش بختیاری : بدينوسيله براي صدمين بار اعلام ميکنم همسر عزيز من اهل عکس ، فيلم ، مصاحبه ، عکس روي جلد و دنياي مجازي نيست. بنده هفت ساله ازدواج کردم و شکر خدا زندگي عاشقانه اي دارم با تمام سختي هاش و يک تار موي همسرمو با دنيا عوض نميکنم و مي پرستمش بعد از خدا و معتقدم هيچ چيز جاي زندگي خانوادگي وسالمو نميگيره. ضمن اين که بنده جدا نشدم و زندگيم از هميشه محکم تره. چون هردومون واسش سخت زحمت کشيديم. شايعه براي زندگي مردم درست نکنن از ما بهترون لطفا... من همسرم را دوست دارم!!!!!!!!!!!! ياعلي. 

-------------------------------------------

شرح در عکس (پرهام وخشور) :  انشاالله همیشه همینطوری عاشق هم باشید و بمونید. ولی خوب بگید یه عکس بندازه تا همه خیالشون راحت بشه دیگه؟ نمیندازه؟ آخه چرا نمیندازه؟ مشکلش چیه؟





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 10,945
  • بازدید سال : 122,558
  • بازدید کلی : 8,033,682