loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 284 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از الهام پاوه نژاد قرار داديم. عکسهاي دسته جمعي الهام پاوه نژاد را داريم در کنار بازيگران تئاتري...










0265 عکس الهام پاوه نژاد از يک پسر در حال مشق نوشتن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : عزيز دلم ، كارن كياني، مرد كوچك گروه ما حين اجراي امشب ،پشت صحنه در حال انجام تكاليف مدرسه....خدا حفظت كنه .... من كه دلم ضعف رفت?💖💖بچه هاي ما اين طور بزرگ مي شوند......
.
جاتون خالي چه افتتاحيه پرشور و شلوغي با حضورتون داشتيم... ممنون?🌼عكس و فيلم از پشت صحنه را در كانال تلگرام من پيگير باشين  


















0266 عکس الهام پاوه نژاد در تئاتر با موهاي گيس کرده
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : يادي از گذشته.. كيميا خاتون دختر مولانا در نمايش " نوبت ديوانگي" كارگردان هادي مرزبان... سال ٨٣. تالار وحدت..عكس از مسعود پاكدل
.
مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم
دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم
دیده سیر است مرا جان دلیر است مرا
زهره شیر است مرا زهره تابنده شدم
گفت که دیوانه نه‌ای لایق این خانه نه‌ای
رفتم و دیوانه شدم سلسله بندنده شدم
گفت که سرمست نه‌ای رو که از این دست نه‌ای
رفتم و سرمست شدم وز طرب آکنده شدم
"مولانا"
پي نوشت: در كانال تلگرام من با خوانش هاي جديد شعر و فيلم و عكس با من همراه شويد. ادرس در قسمت بيوگرافي امده است...?🌼🌼
.
#الهام_پاوه_نژاد #بازيگر_زن_ايرانى #تاتر #مولانا  


















0267 عکس الهام پاوه نژاد در کنار رويا ميرعلمي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : همين الان.... رويا جان مير علمي، جان جان خانوم /من عزيز السلطنه/ سروناز جان نانكلي اختر مقواي ما به همراه يك عدد محمد گودرزياني جان دستيار خوب ما
...
هر شب ، به جز شنبه ها، ساعت ٢٠...تماشاخانه باران
نمايش مضحكه شبيه قتل... تخفيف سي درصدي براي دانشجويان روزهاي يكشنبه....فروش بايط سايت تيوال....
اخر هفته تون شاد  


















0268 عکس الهام پاوه نژاد در کنار پوري بنايي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : امروز، با نازنين ترين بانو ، عزيزترين " پوري بنائي" جانمان....هميشه سلامت و لبخند به لب باشين مهربانوي ما?🌼.
.
#الهام_پاوه_نژاد #بازيگر_زن_ايرانى  


















0269 عکس الهام پاوه نژاد از پوستر دوران عاشقي با عکس شهاب حسيني و ليلا حاتمي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : " ...ميترا: من عشقتو باور كردم ، مي دوني چرا؟ چون طوري تربيت نشدم كه راحت به همه چي شك كنم ..."
.
مي خواستم پست شماره ٩٠٠ چيز ديگه اي بذارم اما ديدن اين فيلم امشب حتماً حكمتي داشت....انگار صفحه اي سيماني بر تخت سينه ام گذاشته شده....ديدن اين فيلم را به زنان و مردان امروز جامعه ام به شدت توصيه مي كنم... شايد تا دير نشده .....
خسته نباشيد به فيلمنامه نويسان، اقاي رييسيان عزيز و محترم و تمام دست اندركاران سازنده اثر....
حديث عشق نگويم مگر به حضرت دوست...
پي نوشت: بررسي خيانت ايتدايي ترين برداشت از اين فيلم چند لايه است ....
.
#الهام_پاوه_نژاد  


















0270 عکس الهام پاوه نژاد در کنار بهاره رهنما و رويا ميرعلمي و ويدا جوان
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : وقتي يه دوست خوش انرژي تماشاگرت باشه حتماً اجراي خوش نفس و خوبي خواهي داشت...
ما بانوان " مضحكه شبيه قتل" به همراه بهاره جان رهنما...
بهاره جان ممنون از حضور مهربان و هديه بي نهايت زيبا و گل قشنگت....?✨💖
.
عكس هاي بيشتر را در كانال تلگرام من ببينيد....منتظر ديدارتون هرشب ساعت ٢٠ در تماشاخانه باران هستيم....( خريد بليط از طريق سايت تيوال... با تخفيف سي درصد ويژه دانشجويان و بيست درصد به خاطر تقارن با جشنواره فيلم فجر )  


















0271 عکس الهام پاوه نژاد با بهاره رهنما
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : تو اوج دوندگي ها و كاراي اداري كه اين روزها سرم ريخته هستم با هزار فكر و خيال و نگراني، يهو مسيج مياد، فكر مي كنم از اين پيامك هاي كشنده تبليغاتيِ سمجِ!! جهت اطمينان نگاه مي كنم مي بينم تويي كه نوشتي( تو حرمم، نيت كن)...
دلم ميلرزه و فقط ميگم : يا امام رضا.......✨?🏼✨
.
الهي مهرباني ها و هم دلي ها را از ما نگير.....
ممنون بهار... ممنون?🌼💞  


















0272 عکس دسته جمعي الهام پاوه نژاد
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : . همين الان، ما آكتورها و آكتريست ها ،غير يهوئي، با جناب رژيستور و بچه رژيستور، قبل از شروع اجراي دوازدهم..... تماشاخانه باران... ساعت بيست... جز شنبه ها، هرشب چشم به راهتون هستيم... خريد از طريق سايت تيوال و حضوري از گيشه باران امكان پذير است....
پي نوشت :
قابل توجه دوستاني كه حساس هستند !!!! لباس من كار هنرمند عزيز بانو پريدخت عابدين نژاد، طراح لباس خوبمون هست كه من را به شكل و سايز زنان قاجار چند سايز درشت تر كرده است !!!!?😏
.
#الهام_پاوه_نژاد #بازيگر_زن_ايرانى #تاتر #كمدي  


















0273 عکس الهام پاوه نژاد از عکس فروغ فرخزاد و احمد شاملو
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : به مناسبت رسيدن ٢٤ بهمن ، سالگرد جاودانگي بانويم فروغ فرخزاد، خوانش من از شعر مرثيه از استاد احمد شاملو در رثاي اين مرگ تلخ ، را مي تونين از كانال تلگرام من بشنويد.
لازم به ذكر است كه اين يك ضبط خانگي است كه به كمك ادمين كانال ،موسيقي گذاشته شده است....
موسيقي انتخاب از البوم نغمه هاي سكوت، از آندروا باور، قطعه one face of silence
.
ادرس كانال تلگرام :
telegeram.me/elhamPavehnejad
هفته ي خوبي در انتظارتون باشه...شب خوش
.
#الهام_پاوه_نژاد #بازيگر_زن_ايرانى #فروغ_فرخزاد #احمد_شاملو #سالگرد_فوت #دکلمه  


















0274 عکس الهام پاوه نژاد با گردنبند مرغ آمين در ماشين
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : وقتي دومين مرغ آمين( اول انگشتر و حالا گردنبند) را در طول يك هفته هديه مي گيري بايد تلخي ها را دور بريزي و بگي:
الهي، آاااامين يا رب العالمين......  


















0275 عکس هاي الهام پاوه نژاد در تئاتر
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : با عزيز السلطنه ، زمستونو سر مي كنم!!!
به جز شنبه ها، هرشب ساعت ٢٠، منتظر ديدارتون براي ديدن كمدي ايراني "مضحكه شبيه قتل" در تماشاخانه باران ( واقع در خيابان انقلاب، ابتداي فلسطين جنوبي) تا نيمه اسفند ماه هستيم...
تهيه بليط سايت تيوال و گيشه تماشاخانه باران.
عكس ها از ستاره جان سرداري...
.
#الهام_پاوه_نژاد #بازيگر_زن_ايرانى #تاتر #كمدي  


















0276 عکس دسته جمعي الهام پاوه نژاد
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان الهام پاوه نژاد : . وقتي ما بانوان " مضحكه شبيه قتل" بعد از يك اجراي پرشور و گرم مي خوايم با دو مهمان نازنينمون : بانو مرجانه گلچين عزيز و نگار عابدي جان عكس بگيريم اما ( تشر و حباب) قصه نمي ذارن !!!
.
پي نوشت: اجرا تا پانزده اسفند فقط ادامه دارد.
هر شب به جز شنبه ها، ساعت ٢٠، تماشاخانه باران واقع در خيابان انقلاب، اينداي فلسطين جنوبي.
خريد بليط از سايت تيوال، گيشه تماشاخانه باران
شب هاي آخر سال را در كنار ما، به شادي بگذرونين.
آدينه خوش  









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 738
  • باردید دیروز : 513
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 39
  • بازدید هفته : 1,699
  • بازدید ماه : 4,913
  • بازدید سال : 116,526
  • بازدید کلی : 8,027,650