loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 455 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از بهنوش بختياري قرار داديم. عکسي داريم از جلد مجله ديده بان که بهنوش بختياري سردبير آن است. عکسي هم داريم از بهنوش بختياري در فيلم من که براي آن نامزد سيمرغ شد.










0361 عکس بهنوش بختياري با گريم فيلم من
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : تجربه جدید در فیلم سینمایی "من"به کارگردانی سهیل بیرقی و تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید خانی..افتخار همکاری با لیلا حاتمی..مانی حقیقی..امیر جدیدی..علی استادی..سعید عطائیان علی منصور وداشتم...وگریم عالی عظیم فراین عزیز...در نوبت اکران....امیدوارم مورد پسند شما باشه..خلاصه داستان:مارو نرقصون آذر!!@man.film 


















0362 عکس بهنوش بختياري با عينک سبز در کنار بهاره رهنما و لاله صبوري و نادر سليماني
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : تمرین تئاتر(اجراهایی برای ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور)فعلا در حال تمرین فشرده ایم وایرانیم.. 


















0363 عکس بهنوش بختياري از خوراکي ها
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : همسرجانم این غذاها تقدیم به تو که تنها کسی بودی که در زندگیم به خاطر زحمتام بهم جایزه دادی..من هیچوقت خانه نداشتم و تو امروزبه من خانه هدیه دادی..من با گل واین چیزا نمیتونم ازت تشکر کنم..فقط سعی میکنم غذاهای خوشمزه تری برات درست کنم...که دیگه بهم نگی عزیزم غذاهاتو شستی؟؟؟ا?😂😂ازت ممنونم برای هشت سال زندگی... اولین باره که خانه ای برای خودم دارم...ازتو دارم تمام غصه ها و شادیامو. هردوشو باهم تو به من فقط میتونی هدیه بدی..فقط آرزو میکنم همیشه زندگی اونی باشه که میخوای...ارزو میکنم همه جوونا خونه داربشن..این کمترین چیزیه که مردم ما باید همه داشته باشن..ما کشور ثروتمندی هستیم..من دیدم کمر خم شده آدمهایی که زیربار اجاره خانه و قسط و بدهی دیگه نمیتونن بلند شن..پدرها..مادرها به جووناتون کمک کنید خونه داشته باشن..دولت باید کمک کنه..مسکن مهر و فلان و بهمان و شرایط و اینا رو سبک تر کنه...ایده ها عملی بشه..بابا به خدا خونه داشتن شده یه رویا...ادما هرچی کار میکنن نمیتونن خونه بخرن..مگه من تونستم با پول خودم با اینهمه کار؟؟همه جای دنیا شما امکانات داری و قسطشو میدی..اینجا همه چی برعکس شده..مسکن حتی از خوراک و پوشاکم واجبتره...ادم میتونه دوشب گشنه بخوابه...اما بدون سرپناه نمیتونه باشه...خواهشم از دولت آسان کردن شرایط برای خونه دارشدن همه ایرانیانه....این عکسم غذای من نیس..عکسیه که بابک برزویه انداخته..امیدوارم بتونم منم آشپز بهتری بشم وکمتر غربزنم..وموقع عصبانیت کف آشپزخونه گریه نکنم....یاعلی 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ناموسا تازه خونه خريدي؟ تو داري از پاندورا ميليون ميليون پول ميگيري! صبح تا شب داري سريال بازي ميکني...


















0364 عکس بهنوش بختياري در کنار تينا افشار
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : وبازم با گریمور خوشگلم تینا افشار نازنین پروژه جدید سینمایی..رفیقم من کاری با شادیهات ندارم ..اونموقع همه کنارتن..وقتی غم داشتی بیا نصف...نصف...یاعلی 


















0365 عکس بهنوش بختياري از کيکي که هوادارانش درست کردند
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : اصلا نمیدونم از هوادارام به چه زبونی تشکر کنم..این کیک زیبا..جشن با شکوه..سورپرایز شدم....خیلی خیلی ممنون ازین همه محبت و حمایت..وهمچنین از کسانی که درین جشن حضور نداشتن اما انرژیشون بود و جاشون خالی...کاش بدونید گاهی وقتا فقط به عشق شما نفس میکشم..هرکاری میکنم که خوشحال ببینمتون اندازه توانم..بازم از همه شما ممنون.این جشن رو طرفداران عزیز تدارک دیدن و دعوتها دست من نبود..خودمم دعوت شدم..امیدوارم کدورتی بین هواداران عزیز پیش نیاد...تولدمم نبود..فالورهای عزیزم دست تک تک شمارو میبوسم...شل وپلتونم..یاعلی 


















0366 عکس بهنوش بختياري در کنار شقايق فراهاني و تينا افشار
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : با شقایق فراهانی گل وتینای نازنین سرفیلم سینمایی جدید موزیکال دودزد ودوپری...کارگردان آقای حسین قناعت و تهیه کننده آقای بهروز مفید عزیز..فیلمبردار آقای احمداحمدی خوب....و تشکر از مدیرتولید نازنین هاشم علی اکبری نازنین..وآرش حسنپورعالی..وتمام عوامل زحمتکش فیلم...یاعلی 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): شقايق فراهاني از نزديک خوشگل نيست ها... البته بدون آرايش!


















0367 عکس بهنوش بختياري از فيلم پنجاه کيلو آلبالو
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : فیلم سینمایی پنجاه کیلو آلبالو..بازیگرانی که درعکس هستن و ویشکا آسایش.. افسانه بایگان..فرهاد آییش..پژمان جمشیدی..دکتر امید روحانی..آزاده صمدی..مونا احمدی..علی صادقی..ساعدسهیلی..هستی مهدوی.. و جناب مانی حقیقی وهادی کاظمی عزیزوداریوش اسدزاده از دیگر بازیگران فیلم هستن..کارگردان مانی حقیقی..تهیه کننده محمد شایسته..و عکس از مریم تخت کشیان گل و تشکر ویژه از علیرضا شمس نازنین بخاطر زحمات فراوانی که برای این فیلم و خیلی از فیلمای خوب ودرجه یک سینما کشیدن@50kilo.albaloo 


















0368 عکس بهنوش بختياري از مهراوه شريفي نيا و مادرش آزيتا حاجيان روي جلد مجله ديده بان
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : شماره جدید مجله ما دیده بان منتشر شد...منتظر پیشنهادات شما هستم..@didehban_mag 


















0369 عکس بهنوش بختياري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : به بعضیام باید گفت تو که به ما نمیای..لااقل به خودت بیا مشدی...یاعلی 


















0370 عکس بهنوش بختياري از اطلاعيه اي براي ايدزي ها
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : روز جهانی ایدز..پیشگیری..درمان..زندگی..رفتارمون طوری نباشه که بیماران اچ آی وی مثبت مجبور به پنهان کردن بیماریشون بشن که این به مراتب پرخطرتره..طردشون نکنیم..معاشرت بااین عزیزان واگیر نداره..انتقال بیشتر از طریق فرآورده های خونیه..واز مادر به جنین..یا وسایل آلوده که میتونه متعلق به تتو..دندانپزشکی و...باشه..جاهای مطمئن بریم..امیدوارم ریشه کن بشه این بیماری.....@hamiarigroup 


















0371 عکس بهنوش بختياري از عکس سياه سفيد بهاره رهنما
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : بهاره نازنینم روز تولدتو برام عزیزترین روز دنیاس...آرزو میکنم به هرچه دردل پرمهرت هست برسی..هرچه که حال تورا زیباتر کند..وزندگیت را درخشان تر..که زیبا ودرخشان هستی..تولدت مبارک عزیزترین..مهربانترین..رفیق ترین..دلسوز ترین..پرتلاش ترین..تو بهترین ورازدارترین دوست منی...تولدت مبارک.. 


















0372 عکس بهنوش بختياري از پدر و مادرش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان بهنوش بختياري : ... 









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 10,795
  • بازدید سال : 122,408
  • بازدید کلی : 8,033,532