loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 296 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از شهرزاد عبدالمجيد قرار داديم. عکسهاي بسيار زيبايي را داريم از شهرزاد عبدالمجيد در سفر و در غروب آفتاب که خيلي عکسهاي خوشگلي هستند.










0229 عکس شهرزاد عبدالمجيد با عينک دودي بالازده و يک بچه در آغوشش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : اين جانه دل مارسينا خوش خنده و ملوس هست اومد بغلم حيفم اومد باهاش عكس نگيرم زير سايه ايزد بزرگ بشي عروسك نازم مارسينا 🙏🙏💋💋💋#ايزد#عكس#بغل##ناز#حيف 


















0230 عکس شهرزاد عبدالمجيد روي چمن ها در غروب آفتاب
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : زندگي را خلاقانه نگاه كن،اسرار زندگي درست روبروي تو هستند فقط بايد كمي به آن نزديك شوي. ذهن را از فكر زياد رها كن و با زندگي شاد باش و قدر زنده بودنت را بدان.زندگي جريان دارد...اين جماعت همينند روبروت . كنارت و پشتت وافعا اينا كين خدا ؟! خوشحالم از آشنايى دوبارتون . مخلص. 🙏🙏🙏🙏با 


















0231 عکس شهرزاد عبدالمجيد نشسته روي زمين
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : Photo by ::Ahmet khashe:: 🙏🙏🙏🙏 Artist ::shahrzad abdolmajid::🌹🌹💯📷📷 travel pic 2 


















0232 عکس سياه سفيد شهرزاد عبدالمجيد و آسمان ابري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : دل دل ساده، دل رسوام چه گرفتار شد
مثل یه سکّه شد دلم اسیر بازار شد

صدتا تَرَک خورد و شکست از بد این سرنوشت
تو های و هوی روزگار کار دلم زار شد

کار دلم، کار دلم، کار دلم، کار دلم زار شد
توبه شکست ، وای وای بازم گرفتار شد

عمری قسم میخوره که سرش به کارش باشه
بسکه قسم شکوند دلم دچار تکرار شد

هی میگه سربه راهم و سربه هوا نیستم
باز دوباره یکیُ دید زودی هوادار شد

کار دلم، کار دلم، کار دلم، کار دلم زار شد
توبه شکست ، وای وای بازم گرفتار شد


سر به بیابون میزنه مشتمو وا میکنه
از حال و احوال دلم دنیا خبردار شد

توو سینه آتیشی به پا کرده نگو و نپرس
آبرو برده و یه چیزی هم طلبکار شد

انگاری که از خاطر دل رفته که صد مرتبه
خونهی عشق و آرزو روو سرم آوار شد

حال منم خرابه و داغونه از دست دل
غصّه و غم توو زندگیم روو هم تلنبار شد

کار دلم، کار دلم، کار دلم، کار دلم زار شد
توبه شکست ، وای وای بازم گرفتار شد

اینروزا هرکی میرسه زخمی به دل میزنه
حال دلم مثل خودم آخ که أسفبار شد

درد بیدرمونی داره تب داره و ناخوشه
مسخرهی هر کس و ناکس شد و بیمار شد

کار دلم، کار دلم، کار دلم، کار دلم زار شد
توبه شکست ، وای وای بازم گرفتار شد..photo: 📷🙏artist:shahrzad abdolmajid .. # del # shekast# faramoosh# ghol ....trave  


















0233 عکس شهرزاد عبدالمجيد در غروب آفتاب
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : یارا, تو هم هوای ما دارا
تو هم بشو وفادارا
مرا دگر نگه دارا... 🙏🙏🙏🙏🙏 photo;ahmet khashe & Artist; shahrzad abdolmajid #shahrzad #abdolmajid#photo travel n,4  


















0234 عکس شهرزاد عبدالمجيد از نيمرخ چپ با عينک
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : دلخورى هايمان........ دلتنگى هايمان ........و تمام اشك هاى من ........تنها به من بگو ...........با او چگونه مى گذرد ، كه با من نمي گذشت .😳آرتيست: شهرزاد عبدالمجيد 💃💃 📷📷#artist #shahrzad #abdolmajid #photo photo : a 


















0235 عکس شهرزاد عبدالمجيد از نماي پايين
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : هنوزم پاي تو گيرم هنوزم روتو حساسم .......يه كارى با دلم كردى كه هيشكيو نميشناسم........كسى حال منو جز تو نه ميدونه نه مى پرسه .......نرو ميترسم از رفتن تو اينجايى دلم قرصه....آرتيست :شهرزاد عبدالمجيد 💃💃 📷📷 #abdolmajid #shahrzad #artist #photo ٧من درزندگی خود قانونی گذاشته ام که هرگز نباید پشیمان شوم و به عقب بنگرم. پشیمانی، اتلاف انرژی است، و نمی توان با آن چیزِ جدیدی ساخت. تنها به درد دست وپا زدن می خورد.

من در تولد خود نقشی نداشته ام و درمرگ خود نیز نقشی نخواهم داشت، نقشِ من، هَمه در زندگی من است.

آنچه بر من می گذرد، شاید مرا تغییر دهد اما اجازه نمی دهم از من چیزی بکاهد.

برایِ همه خوب باش، آنکه فهمید همیشه کنارت و به یادت خواهد بود... و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای تمام خوبیهایت تنگ می شود ; k  


















0236 عکس شهرزاد عبدالمجيد
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : تمام آن چيزى كه درباره ي تو در سرم هست ده ها كتاب ميشود،،،،امّا تمام چيزى كه در دلم هست فقط دو كلمه است ..........دوستت دارم .آرتيست شهرزاد عبدالمجيد 💃💃سفر ٨ #photo #artist #shahrzad #abdolmajid : khashe 


















0237 عکس شهرزاد عبدالمجيد لم داده وسط جاده خاکي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : دير آمدى ريرا.....!!!!!! باد آمد و همه روياهارو با خود برد......!!!!!!!!💨💨💨آرتيست: شهرزاد عبدالمجيد 💃💃 📷📷 سفر ٩ #abdolmajid #shahrzad dir#roya#b 


















0238 عکس شهرزاد عبدالمجيد و گرفتن جلوي چشمش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : دردى كه انسان را به سكوت وا ميدارد.........بسيار سنگين تر از درديست كه انسان را به فرياد وا ميدارد...!!!!!!!!! وانسانها فقط به فرياد هم مى رسند نه به سكوت هم!!!!!!!!!!!! ( فروغ فرخزاد)🚷🚷🚷🚷⛔️⛔️⛔️⛔️: 


















0239 عکس شهرزاد عبدالمجيد و دوستش مونا آب پرور با لباس هاي عجيب
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : كاش ميشد صداى بعضى از آدمهارو بوسيد💋💋 مخصوصاً وقتى اسمت را صدا ميزنند هر روز ، هر شب ، هر ساعت ، هر دقيقه،هر ثانيه .....با دوست جونم مونا آب پرور 🙏🙏🙏 #شهرزاد #عبدالمجيد 


















0240 عکس شهرزاد عبدالمجيد با عينک زرد
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان شهرزاد عبدالمجيد : نا بينا غصه نخور......در دنيا چيز قشنگى براى ديدن وغصه خوردن وجود ندارد!!!!!!!! ما هم كه ميبينيم خود را به كورى زده ايم باور كن !!!!!!! ماهى ها گريه شان ديده نميشود .....گرگها خوابيدنشان ......عقابها سقوطشان و انسانها درونشان .... 😎😎😎😎آرتيست : شهرزاد عبدالمجيد #عبدالمجيد #شهرزاد #احمت #درون#عقاب#گرگkhashe 









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 825
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,805
  • بازدید ماه : 10,683
  • بازدید سال : 122,296
  • بازدید کلی : 8,033,420