loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 267 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد شش عکس از مهناز افشار قرار داديم. عکسي داريم از مهناز افشار در حال بوسيدن دخترش و عکسهايي از وي در جشنواره فيلم فجر...










0351 عکس مهناز افشار از صفحه کمپين ضد سگ و ترنس
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مهناز افشار : بسته شد ...
اکانت‌های تبلیغ سگ‌کشی و آزار حیوانات و مبلغ کودک آزاری بسته شد که این موضوع به همت شما رخ داد. ممنون همراهی کردید 🌹🙏🏼
---------------------------------
❌ فالو نکنید، ریپورت کنید ❌
در این اکانت‌ها و موارد مشابه آن ‏هم تبلیغ سگ کشی و آزار حیوانات می‌شود و هم افتخار به کودک آزاری؛ یک مهوع کامل ‏آیا این اکانت‌ها را یک انسان اداره می‌کند؟
-----------------------
لطفا این اکانتها و موارد مشابه آن را ریپورت و بلاک کنید تا با بسته شدن آنها حداقل از تبلیغ و ترویج این اعمال جلوگیری شود ⛔️ دقت کنید نیازی نیست که کامنت بگذارید یا فالو کنید صرفا بلاک و ریپورت (گزارش) کافیست
ممنون از همراهی شما  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): بهنوش بختياري سفير ترنس هاست!!


















0352 عکس مهناز افشار در حال بوسيدن دخترش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مهناز افشار : جانِ مادر 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): خوشگل نيست. شبيه پدرشه...


















0353 عکس مهناز افشار از مقايسه کودک ايراني پليس شده و کودک خارجي بت من شده
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مهناز افشار : انسانیت زنده است
آذرماه سال ۱۳۹۲ بود و مشغول خواندن اخبار بودم که متوجه شدم کودکی به نام مایلز اسکات که مبتلا به سرطان است، آرزو داشته بتمن باشد و تمام مسئولان و مردم شهر گاتهام(زادگاه بتمن) [لازم به توضیح است شهر گاتهام در این ماجرا برای مایلز اسکات بازسازی شده نه اینکه چنین شهری وجود داشته باشد] دست به دست هم دادند تا او به آرزوی خود برسد. تحت تاثير قرار گرفتم و دوست داشتم اخبار آن را دنبال کنم که متوجه شدم بر روی هشتگ خاصی مردم دنیا از مایلز اسکات حمایت می‌کنند و او را بتمن می‌دانند. من هم توییتر خود را باز کردم و یک توییت کردم
⁦#batkid Please help me!
You are my hero!
که البته مورد توجه مردمانی از کشورهای مختلف قرار گرفت
آن روز گذشت و من با خود به این موضوع فکر می‌کردم که پس آرزوهای کودکان ایرانی چه می‌شود؟ چه کسی آن‌ها را برآورده می‌کند؟ تا اینکه .... کمی پیش‌تر لابه‌لای اخبار خواندم که با همکاری یک انجمن خیریه و نیروی انتظامی اهواز یک کودک ۱۲ساله مبتلا به سرطان به نام عباس عبدالله‌زاده که آرزو داشته پلیس شود به آرزوی خود رسیده است.
عجب خبر خوبی! ما به این اخبار خوب نیاز داریم، ما به حال خوبی که متاثر از شنیدن و خواندن و دیدن این اخبار است نیاز داریم
بیاییم با هم تا آنجا که می‌توانیم و امکان‌پذیر است آرزوهای یکدیگر را برآورده کنیم و آن‌ها را منتشر کنیم.
نترسید که شما را متهم به ریاکاری و شوآف می‌کنند بلکه خوشحال باشید که باعث انتشار عشق هستید
بیاییم هرکدام از ما یک آرزو، آری فقط یک آرزو برآورده کنیم.  


















0354 عکس مهناز افشار در جشنواره فيلم فجر
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مهناز افشار : به استقبال جشنواره فیلم فجر رفتیم در حالیکه متاسفانه بخشی از صحبت‌های من توسط صداوسیما سانسور شد.
سلامی کردم به هنر و هنرمند و سینما و البته سلام کردم به امیدی برای «پایان» تمام «خودسری»ها در کشورم و سلامی به بانوی بزرگ سینمای ایران؛ فاطمه معتمدآریا
کامتان تلخ نشود. به امید روزهای خوب پیش‌رو و اتفاقات زیبا برای سینمای ایران
عکس از @farhadjavid61  


















0355 عکس مهناز افشار در کنار سارا بهرامي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مهناز افشار : همرا با سارا بهرامی عزیز 


















0356 عکس مهناز افشار
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مهناز افشار : امشب همراه با همكاران خوبم در فيلم خانه اي در خيابان ٤١ و مردم عزيز به تماشاي فيلم نشستيم
فيلم ساده و شريف كه بسيار دوست دارم و به همه عوامل فيلم خسته نباشيد ميگويم?🌹  









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 10,857
  • بازدید سال : 122,470
  • بازدید کلی : 8,033,594