loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 231 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از تهمينه ميلاني قرار داديم. طبق معمول عکسهايي داريم از کارهاي خيرخواهانه و بشر دوستانه و اجتماعي و هنري و فرهنگي هايي که خانوم تهمينه ميلاني دوست دارد!










0013 عکس تهمينه ميلاني از خانوم بازيگر خارجي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : (ژولیت بینوش): خواهرم با ساده‌ترین مرد روی زمین که بهترین مرد زندگی‌ش بوده ازدواج کرده. شوهرش لکنت زبون داره. خواهرمو صدا می‌کنه "م‌م‌م‌م‌ماری". خواهرم همیشه میگه زمان تولدش اسمش رو اشتباه نوشتن و تلفظ دقیق اسمش اینه "م‌م‌م‌م‌ماری"! 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): نميدونم منظورت چي بود ولي باتوجه به عقبه شما احتمالا ضد مرد بود!!!!


















0014 عکس تهمينه ميلاني از مريل استريپت
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : این تصویر، مریل استریپ را در یک قطار نسبتا شلوغ نشان می‌دهد و متن بالای آن نیز از زبان بازیگر می‌نویسد:
این من هستم در راه بازگشت به خانه بعد از شرکت در آزمون بازیگری در فیلم “کینگ‌کُنگ” که به من گفته شد برای بازی در این فیلم بیش از اندازه “زشت” هستم. این یک لحظه‌ی سرنوشت‌ساز برای من بود. این نظر بی‌رحمانه می‌توانست رویاهایم برای بازیگر شدن را نابود کند و یا این‌که من را وادار کند که خودم را بالا بکشم و به خودم ایمان داشته باشم. من نفس عمیقی کشیدم و در جواب گفتم: «متاسفم که شما من را برای بازی در فیلم‌تان زشت می‌دانید اما شما تنها یک نظر هستید در دریایی از هزاران نظر. و حالا منتظر یک جذر و مد مهربان‌تر در این دریا می‌مانم.» و امروز من ۱۸بار برای جایزه‌ی آکادمی اسکار کاندید شدم.
استریپ ۶۶ ساله که تا کنون ۳ جایزه‌ی آکادمی را برده و ۱۹ بار نیز نامزد دریافت این جایزه شده است، در ماه ژانویه در جریان شوی تلویزیونی “گرام نورتن” ماجرای رد شدنش در تست بازیگری فیلم “کینگ‌کنگ” در سال ۱۹۷۶ را این‌گونه توضیح داد: «”دینو دلارنتیس” [کارگردان ایتالیایی] و پسرش من را در یک نمایش دیده بودند و از من خواستند به دفترشان در طبقه‌ی ۳۳ ساختمان “گلف اند وسترن” در منهتن بروم. من وارد دفتر شدم و دلارنتیسِ پسر از دیدن بازیگر تازه‌اش خیلی هیجان‌زده بود. اما ناگهان، “دینو” به زبان ایتالیایی به پسرش گفت: “بروتا! چرا این چیز زشت را برای من آوردی؟” من که ایتالیایی می‌دانستم به او جواب دادم: “من می‌فهمم که چه می‌گویی. متاسفم که برای بازی در کینگ‌کنگ به اندازه کافی زیبا نیستم.»  


















0015 عکس تهمينه ميلاني از يک بچه در حال مشق نوشتن و مادرش با دمپايي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : طنز سياه هفته !موفقيت در تحصيل صد درصد تضميني! 


















0016 عکس تهمينه ميلاني از دو نفر در حال بلند کردن يک هندوانه بزرگ
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : به اسقبال يلدا مي رويم ! 


















0017 عکس تهمينه ميلاني از يلداي بچه هاي فقير با هندوانه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : اي كاش يلداي همه به يك اندازه يلدا بود ! 


















0018 عکس تهمينه ميلاني از راي به ترامپ
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : يا يك دلار به من مي ديد ، يا ميرم به دانلد ترامپ راي مي دم ! ها ها ها 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): البته با توجه به عقبه ضد مرد بودن شما حدس ميزنم براي اينکه طرفدار هيلاري کلينتون هستين اينو گذاشتين...


















0019 عکس تهمينه ميلاني از بچه ها در حال بازي با لوله تانک
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : اسباب بازي كودكان جنگزده ي كشورهاي همسايه  


















0020 عکس تهمينه ميلاني از يک مادر و دختر در حال سيب زميني پوست کندن در جنگ!
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : جنگ ، ويراني ...و زندگي ادامه دارد . 


















0021 عکس تهمينه ميلاني از يک پيرمرد در حال پل درست کردن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : درود بر همت حاج قنبر ٨٨ ساله كه در خيابان شريعتي - رجايي براي معلولين و كهنسالان با دستان خود ، پل مي سازد ! 


















0022 عکس تهمينه ميلاني از يک پسر در حال کتاب خواندن و بقيه گوشي به دست
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : كتاب بخوانيد ! 


















0023 عکس تهمينه ميلاني از يک نفر با ماسک عجيب براي آلودگي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : برنامه ي اينده ي نفس كشيدن در شهرهاي بزرگ ! 


















0024 عکس تهمينه ميلاني در آينه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان تهمينه ميلاني : مرسي خانم تينا 









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,561
  • بازدید ماه : 9,439
  • بازدید سال : 121,052
  • بازدید کلی : 8,032,176