loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 317 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از احسان و سولماز قرار داديم. در اين مجموعه کلا عکسهايي داريم با همه بازيگرها و مجري ها و خواننده هاي ايراني که احسان و سولماز در کنار آنها هستند! فکر کنم چند وقت ديگر با رئيس جمهور هم عکس بگيرند...










0037 عکس احسان و سولماز در ماه عسل
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : سلام به دوستان عزیز و مهربانم
بابت فیک بودن پیج و صحبتی که در مجله شد بگم که،
این پیج متعلق به خودم است و از من در رابطه با پیجی که در فیس بوک ساخته شده بود سوال شد که من تکذیب کردم اما در مجله به عنوان صفحه های مجازی نوشته شده
از این رو از دوستان عزیزم عذرخواهی میکنم
دوست دار شما احسان صارمی  


















0038 عکس احسان در کفش فروشي اش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : این قسمت از نوشته هارو خیلی دوست دارم
الهی شکر که از این قبیل اتفاق ها تو این مدت زیاد افتاد
و خستگی چندین ساله منو در آورد الان احساس میکنم که تونستم به عنوان یک انسان به همنوعانم کمک کنم و یک نقش
کوچک تو زندگی هایی که در حال از هم پاشیدن بود داشتتم
و حتی برای مدت کوتاه از این فروپاشی جلوگیری کردم.
امیدوارم که همه زندگی ها قرص و محکم باشد و به راحتی
از بین نرود.
دست بوس همه شما عزيزان
احسان صارمی  


















0039 عکس احسان و سولماز در کنسرت محمد عليزاده!
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : اینم سورپرايزی که براتون 


















0040 عکس احسان و سولماز از حرم
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : السلام و علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی
میشه نگام کنی؟ راحت شه زندگیم،
چشم بر ندار ازم میپاشه زندگیم،
هرکس به جزء تورو انکار میکنم،
من عاشق تو ام اقرار میکنم،  


















0041 عکس احسان و سولماز از حرم امام رضا
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : 5سال پیش
روز8/8/88ساعت8و8دقیقه میلاد امام هشتم مثل همچین روز عزیزی لحظه عقد من سولماز عزیزم بود.
یه روز دوست داشتنی و فراموش نشدنی برای من و سولماز
انشاالله شما دوستان عزیزم زیر سایه امام رضا همیشه شاد
و سلامت باشید.
با اون دلهای مهربونتون ما رو هم دعا کنید.
دوستون داریم بی نهایت.  


















0042 عکس احسان و سولماز در حال گريه کردن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : وااااای بی نظیر بود اون شب
ممنون از لطفتون مردم نازنين و دوست داشتنی
اون شب مردم حسابی من و سولماز و شرمنده خودشون کردن.  


















0043 عکس احسان و سولماز در کنار مژده لواساني و نفيسه روشن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : Ehsan ♥ solmaz;
سرکار خانم نفیسه روشن و مژده لواسانی  


















0044 عکس احسان و سولماز در کنار فرزاد حسني و محمد عليزاده
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : Ehsan ♥ solmaz;
فرزاد حسنی عزیز و محمد علیزاده دوست داشتنی  


















0045 عکس احسان و سولماز در کنار محمد عليزاده و فرزاد حسني و نيوشا ضيغمي و ليلا بلوکات
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : Ehsan ♥ solmaz;
Ye jame dost dashtani ba ghalbaye pak va mehraboon.  


















0046 عکس سلفي احسان و سولماز با لباس صورتي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : Ehsan ♥ solmaz;
امشب میخواهیم بریم کنسرت آقای بابک جهانبخش
قول میدم جای همتونو خالی کنیم...  


















0047 عکس سلفي احسان و سولماز در کنسرت بابک جهانبخش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : Ehsan ♥ solmaz;
دیشب کنسرت آقای بابک جهانبخش  


















0048 عکس احسان و سولماز در کنار بابک جهانبخش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان احسان و سولماز : بابک یکی از مهربون ترین انسانهایی که تا به حال دیدم
ممنون از محبتتون آقای جهانبخش
من و سولماز شما رو خیلی دوست داریم .
♥♥♥ آقای جهانبخش ما رو قافل گیر کردن و آهنگ "دوست دارم" و واسمون خوندن.
بی نهایت سپاسگذارم از بابک عزیز  









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 11,440
  • بازدید سال : 123,053
  • بازدید کلی : 8,034,177