loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 273 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از نيلوفر اميني فر قرار داديم. جديدا يک موجي راه افتاده که خانمها کلا دوس دارن مردها را ناديده بگيرن و توهين کنن و ... از جمله اينها ميتوان به شقايق دهقان در برنامه خندوانه اشاره کرد. اين موضوع نشان ميدهد که زنها جنبه آزادي و برابري را ندارند و چند سالي است که کم کم دارد حقوق زن و مرد برابر ميشود زنها کلا دارن خودشون رو نشون ميدن... جنبه ندارن ديگه!!!!










عکس نيلوفر اميني فر 163
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : بچه ها ، دوستای با معرفت وخوش درکم سلام
می خواستم این پسترو صبح بذارم اما دلم طاقت نیاورد
باید تشکر می کردم
باید تشکر کنم از تک تک شماهایی که کامنتهایه همدردی ودردودل برام گذاشتید
اونم اینهمههههه
همشو خوندم ، با بعضی کامنتها آروم شدم با بعضیاشون بغض کردم وبعضیهاشم تلنگر برای ایمانم بود
آخه شماها چرا ایننننهمههههه ماهیییین
اصلا از اینکه احساساتمو چه شادی چه غم با شما درمیون میذارم پشیمونم نمی کنید
حتی گاهی بیشتر از نزدیکانم درکم می کنید😇
اینستا جان ممنونم که متولد شدی ، خواهشا عمرت کوتاه نباشه
همه اینجا دوست دارن
پ.ن: انقدر بهم توجه کردید که منم از خودم درومدمو این عکسارو گذاشتم😂😂😂😂 نیلوفر در مدلایه مختلف ...با طرح ونقش کم مختلف😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دوستون دارم
بیییییینهاااایت✋  


















عکس نيلوفر اميني فر نشسته روي صندلي و سه مرد ايستاده کنارش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : سلام ، مجله پیشخوان مصاحبه با درجه یکهای شبکه یک _من ، در همه ی کیوسکهای روزنامه فروشی
ممنون از جناب آقای فضل الله احمدی مدیر مسیول مجله وجناب آقای پارسا که آتلیشونو در اختیار مجله ی ما قرار دادند

#مجریان_موفق😊
#بی_حاشیه  


















عکس هاي سلفي گيري نيلوفر اميني فر و سه مرد در کنار هم
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : این سلفی نگاری چه ها که با جوونا نکرده...😂😂خدا صبری فراوان به آقای پارسا عکاس محترم بسی بخشیده بودند

#مجریان_موفق😊
#بی_حاشیه  


















عکس نيلوفر اميني فر در حال کار کردن با گوشي و سه مرد در حال ديدن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : مدرک جرم😤
پیشخوان بخرید مچ بگیرید😂😂
#مجریان_موفق😊  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): خيلي بده که کلي جمع ميزني ها؟ اينا همه از برنامه دخترونه باهات مونده. اوندفعه هم گفتي آقايون شکمو. وقتي کلي ميگي يعني به پدرت هم ميگي فضول! به پدرت هم ميگي شکمو... نکن اين کارا رو. عادت هاي فمينيستي برنامه دخترونه رو بزار کنار...


















عکس مدلينگ نيلوفر اميني فر با مانتو سفيد و روسري طلايي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : هوا شرجی، خیابان خیس، با کفش کتانیها
چه آسان زندگـی را میدویدیم از جوانیها

چقدر آن روزها سر به هوا در کوچه میخواندیم
دوتـایی یک غـزل را بی هـوا مثل روانیها

و باران نم نمک موسیقـی متن غـزل میشد
دُ رِ می فا سُ لا سی می چکید از ناودانیها

عسل میریزد از کندو تو وقتی شعر میخوانی
شکر وصف قشنگی نیست در شیرین زبانیها

تو آن شعر سپیدی که برایت حرف میسازند
حسودی میکنند از بس که با ذوقن فلانیها

خبر داری همیشـه از دلم هرچنـد خاموشم
زبـانِ همدلیها باش در این بی زبانیها

قدم بگــذار کم کم روی فرش قـرمز شعرم
تو مشهوری همیشه با همین دامن کشانیها
و نصفِ... نه! جهانم هستی و من دوستت دارم
همان اندازه که «نصف جهان» را اصفهانیها
سیدمحمدعارف حسینی

از صمیم قلب از اینکه دارمتون خوشحالم وبینهایت دوستون دارم
تاکید می کنم همه ی کامنتهارو می خونم واز ذوق حس پرواز بهم دست می ده...😇😇😇💐  


















عکس نيلوفر اميني فر 164
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : اولش به جا آخرش ، تشکر می کنم از محسن بیده ی عزیز ، که مهربانانه عکاسی می کنه👏👏👏
سپس اعلام می دارم به مدت چهار ساعت در یک کنسرت عالی بی وقفه خندیدم وکلا بعدش چشمهام به سختی می دید، انقدر که بهشان با لوپهای مبارک فشار آورده بودم😂😂😂😂😂😂😂
آنگاه در این عکس جمع مجریها جمههههه
آقایان:محمد سلیمی، یکتامرام (مجری خوب شبکه خبر)احسان پور اسد ، امیر فیروزی، کامران تفتی(یهویی،،،البته بودنااااا ولی خوب بازیگر ن😉)ایمان احمدی(همسر مجری)حسام ناصری بمب انرژی،محمد قنبری تهیه کننده (مثلث شیشه ای، شب شیشه ای واین حرفا
خایف زاده ها تهیه کنندگان محترم وبا معرفت کنسرت
من ومریم گلی هم که اصلا تو عکسها معلوم نیستیم پس .
پ.ن:همینطوری به مناسبت عید خواستم تغییری در ادبیاتم ایجاد کرده باشم که اون تغییر دامن دستور زبانو گرفت😉😳😁😂 دشمناتون قربونیه خنده هاتون😂😂😂😉
دعا از یه آدم بدجنس😡  


















عکس نيلوفر اميني فر 165
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : یعنیااااااا دوروزه دارم تلاش می کنم یه مطلب احساسی راجع به مدرسه بذارم هیچی به ذهنم نمی رسه که از ته دل باشه😄نه اینکه خاطره ی بد داشته باشممممااا ، نه، دلم برایه این کوچولوهایی که باید شیش وهفت صبح بیدار شن می سوزه😢😢
تااازه این عکس هم پیشنهاد دوست هنرمندم علی شیرازیه 😉🌷
وگرنه من عمرا اینهمه ذوق زده ی مهر ومدرسه باشم
حالا دیگه چاااره چیه
بااااز آمد بوی ماه مدرسهههه😞😰😰😰😫😩  









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 786
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,766
  • بازدید ماه : 10,644
  • بازدید سال : 122,257
  • بازدید کلی : 8,033,381