loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 427 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از نيلوفر اميني فر قرار داديم. نيلوفر اميني فر دو عکس گذاشته از دو دختر قرتي کوچولو لب ساحل که جالب است اگر ببينيد. يک عکس هم داريم از وي و همسرش در يک کافه و يک قرار عاشقانه...










عکس نيلوفر اميني فر 147
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
سلام نمی گم ثانیه ، چون زیادی ریزه، پس دقایق وساعاتتون خوش وبا صفا 🌸🌸🌸
من وسیمای خانواده امروز با برنامه ریزی ساعت یازده شبکه یک
#دوستون_دارمااااااااااا #مراقب#همدیگه#باشیم
#خانوم_مجری  


















عکس نيلوفر اميني فر در کنار دختر بچه ها در استوديو
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : برای خودت یک دایره اعتماد درست کن ... آنهایی که مهم هستند را بگذار درون دایره، کم اهمیت ترها را روی خط و باقی را بیرون از این دایره فرضی تصور کن. هر وقت کسی حرفی به تو زد که خاطرت رنجید ببین کجای دایره ات هستند؟؟ جزو افراد مهمند یا نه فقط هستند .
آیا براستی ارزش دارد از کسانی که برایمان اهمیتی ندارند برنجیم !؟
چرا بگذاریم آدمهای کم اهمیت زندگیمان ، ما را نارحت کنند حتی برای ثانیه ای!؟ یادمان باشد وقتی دیگران بدانند که نمیتوانند ناراحتتان کنند، دیگر تلاشی هم برای ناراحت کردن شما نمی کنند. سلااام
اینا دوستایه منن ، چند وقت پیش مهمونم بودن ، مهمونایه باصداقت ، روراست ودوست داشتنی، 🌼🌼امروزم ساعت یازده در سیمای خانواده مهمونایه عزیزی داریم فرصت داشتید حتما ببینید
#یازده#شبکه#یک  


















عکس نيلوفر اميني فر 148
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : تمام انرژیهایی که از شما ساطع می شود به شما باز می گردد،پس خوب باشید تا انرژیهای مثبت به شما بازگردد
پ.ن:قبول دارم بعضی آدما هم هستند که اساسا منفی وتلخن چاره ای نیست جز اینکه نبینیمشون😇😇  


















عکس نيلوفر اميني فر از يک عروسک آويزان بر ماشين و جمله اي در مورد آن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : "متنی که برنده ی جایزه ی بهترین متن سال شد"

گوش هایم را می گیرم!
چشم هایم را می بندم!
زبانم را گاز می گیرم!
ولی حریف افکارم نمی شوم!
چقدر دردناک است فهمیدن...!!! خوش بحال عروسک آویزان به آینه ماشین،
تمام پستی بلندی زندگیش را فقط میرقصد...!!!  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): تا حالا من ده تا متن رو ديدم که ادعا داشتن بهترين متن سال شدن. فکر کنم براي ده سال مختلف بودن...


















عکس سياه سفيد نيلوفر اميني فر از يک دختربچه لب ساحل
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : آیا فرق عهدها وخاطره ها را می دانید؟!؟
ما عهدهارا می شکنیم وخاطره ها
ما را.................  


















عکس نيلوفر اميني فر در کنار همسرش در کافه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : دوستان در خلاقیت رمانتیک قبلی گویا بیشتر سوتی در کرده بودم تا خلاقیت😱لطفا بازم از اون کامنت خوشگلاتون بذارید وهمونطور که می بینید از رو نرفتمو قاصدک را در دستان همسر چپانیده وبه سمت خودم سوقیده ام
پ.ن:مرسی همراه لحظه های تلخ وشیرین خانوم مجری هستید وممنو ن تر از عکاس عزیز@mohsen_bideh  


















عکس نيلوفر اميني فر از يک دختر بچه قرتي با عينک دودي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : می خواستم عکس متناسب با روز پزشکان محترممونو بذارم که یهو با این عکس مواجه شدم و این حالو روز منه😨😨😨😨😱😱😱😱😱😇😇😇😇😇😇😙😙😙😊😊😊😰😨
پس با سیمای خانواده ساعت یازدهِ امروز ، جبران می کنم فعلا حالم مساعد نیست ، می خوام این فندقو قورت بدم😊😘😘😘😘😘
پ.ن:😮😮نمی دونم فرزند کیه به هر حال خدا حفظش کنه وهمه ی بچه هایه فینگلیو شیرینو
فعلا✋  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): اين بزرگ بشه ميره تايلند...


















عکس نيلوفر اميني فر 149
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : گفتم: خستهام
گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله .:: از رحمت خدا نا امید نشید(زمر/53) ::. گفتم: هیشکی نمیدونه تو دلم چی میگذره
گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه .:: خدا حائل هست بین انسان و قلبش! (انفال)
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!
گفتی: فاذکرونی اذکرکم .:: منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152) ::.
گفتم: تا کی باید صبر کرد؟
گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا .:: تو چه میدونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63) ::.
گفتم: تو بزرگی و نزدیکت برای منِ کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع چیکار کنم؟
گفتی: واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله .:: کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه (یونس/109) ::. گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور! من بندهات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره کنی تمومه!
گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم .:: شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216) ::. گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟
گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم .:: خدا نسبت به همهی مردم - نسبت به همه - مهربونه (بقره/143) ::. گفتم: دلم گرفته
گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا .:: (مردم به چی دلخوش کردن؟!) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن (یونس/58) ::
. گفتم: اصلا بیخیال! توکلت علی الله
گفتی: ان الله یحب المتوکلین .:: خدا اونایی رو که توکل میکنن دوست داره (آل عمران/159) ::. توکلت علی الله.....  


















عکس نيلوفر اميني فر 150
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : ...
تو زن ها را نمیشناسی...
آنها یک حافظه عجیب برای نگهداری وقایع عاشقانه دارند
هیچکدام از حرف هایت یادشان نمیرود
حتی می توانی تشریح لحظه ای را که با یک جمله ات دلشان شکست با جزییات دقیق، دو سال بعد از دهانشان بشنوی...
وعده ها و قول هایت را طوری یادشان می ماند که هیچ رقمه نتوانی زیرش بزنی...
ساعت و روز دقیق اولین دوستت دارم گفتنت
لباسی که در اولین قرار ملاقاتتان به تن داشتی
لرزش انگشتانت وقتی برای اولین بار دستشان را گرفتی
حالت چشم هایت وقتی اولین دروغ را از تو شنیدند...
حتی به راحتی می توانند بگویند فلان دروغ را فلان روز گفته ای و واقعیت ماجرا را از خودت بهتر توضیح میدهند...
می دانی زن ها موجوداتی هستند که در عمق رابطه شنا می کنند
و تو شناگر ماهری هستی که وانمود می کند شنا در سطح آب را دوست دارد
و هر از گاهی هم به خیال خودش زیرآبی میرود...
البته به خیال خام خودش

سیمین بهبهانی(محبوب من) زن ،، بام نیست
تا برای هواخوری به سراغش بروی "آسمان" است پرواز را بیاموز.....  


















عکس نيلوفر اميني فر 151
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : دانی که کدامین شب و روز است که عاشق

خشنود دلی دارد و خوشبوی مشامی؟
شامی که شمال آورد از دوست شمیمی
صبحی که صبا آورد از یار پیامی
ولادت ضامن آهو مبارک ِمعصومه ی پاک (س)وشما عاشقای واقعی باشه
الهی امروز توسلاتون به اجابت برسه به حق رافت ومهربونیش......  


















عکس نيلوفر اميني فر از يک بچه با موهاي بور روي صورتش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : بچه هااااااا این چه وضعیههههه چه خبر شده اینستاااااا فالوورامو داره می دزدههههه😱😱😱 ، شایدم قایم می کنه😟😟😟😟کسی خبر داره آیاااااا
پ.ن: دوباره این شکلی شدم  


















عکس نيلوفر اميني فر 152
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نيلوفر اميني فر : از این بعضیهاتون به من بگید.... پ.ن:اگر شعری هست اسم خواننده ذکر نشه(امیدوارم متوجه شده باشید) فقط ترانرو بنویسید اگر هم فرده که دیگه خودتون می دونید😊(همه ی کامنتها هم خونده می شه ، خودتونم می تونید جواب به هم بدید ودر مواقعی انتقال احساسات) 









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 11,186
  • بازدید سال : 122,799
  • بازدید کلی : 8,033,923