loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 291 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از تينا آخوندتبار قرار داديم. بانو تينا آخوندتبار که از اندام و هيکلشون کاملا مشخص است که ورزشکار هستند عکسهايي از خودشان گذاشتند با لباس ورزشکاري در حال رفتن به باشگاه و چند عکس هم از ساتايلشان در حال تنيس بازي کردن تا به اين موضوع ايمان بياوريم که ايشون ورزشکار حرفه اي است...








عکس تابلو نقاشي تينا آخوندتبار کنار آلات طراحي!
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام. دل تنگتون بودم ولى شلوغ بودم. يه ذره برنامه هاى روزانمو زياد كردم كمتر ميرسم بيام اينجا پيشتون. ولى هميشه دلم پيشتونه و همش به يادتونم
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار با عينک بنفش دسته نارنجي کنار جدول گل کاري شده
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار با کفش سفيد و عينک دسته نارنجي نشسته روي زمين در طبيعت
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام. حالم خوبه. ديگه فكر كنم دير به دير دلم بگيره و ناراحت شم. پشتم گرمه اول به دوست هميشگيم كه هر چى دارم به خواست اونه البته خدا دوست هميشگيه هميگيمونه. بعد به خوانوادمو شما دوستاى با معرفتم و دوستايى كه هميشه كنارمن. كلا حالم خوبه، خدايا شكرت
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار با رژلب قرمز و دستهايش زير چانه نشسته روي علف
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : واقعا دلم واسه خوندن پستاتون تنگ شده بود، خوب حالا شما بگين چه خبرا؟
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار و پرچم ايران روي صورتش
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : راستى بچه ها امشب بچه هاى تيم ملى واليبالمون بازى دارن تا اينجا واقعا عالى بودن واسه بازى امشبشون كلى انرژى بفرستين
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار با لباس قرمز و شال آبي و کفش اسپورت نشسته روي کاناپه
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام. دارم ميرم باشگاه. آخر هفته ى خوبى داشته باشين
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): کلا تيپ قرمز و آبي زدي...














عکس طراحي شده زيباي تينا آخوندتبار خط خطي
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : كارگردان اين دنيا "خدا"ست. مهم نيست نقش ما در اين مجموعه ثروتمند است يا تنگدست. سالم است يا بيمار. مهم اين است كه: محبوب ترين كارگردان عالم نقشى به ما داده كه بايد به بهترين شكل ما آن را ايفا نماييم. نبايد از سخت بودن نقش گله مند بود. چرا كه سخت بودن نقش نشانه اعتماد كارگردان به شايستگى بازيگر است.در هر نقشى كه هستين صبر،استقامت و تلاش رو پيشه كنيد تا هميشه بدرخشيد. دوستون دارم يه عالمه. راستى اين عكسم دوست داشتم ممنون
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار با لباس سياه با راکت تنيس در دست
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : من از بچگى عاشق ورزش تنيس بودم امروز ببيشترم شد. پس ميريم واسه قهرمانى. شما در چه حالين؟
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): من از بچگي عاشق اين بودم که بُرد تف هايي که پرت ميکنم بيشتر بشه! آخه با بچه ها خطي وايميستاديم و هر کي آب دهنش رو بيشتر پرت ميکرد برنده بود...














عکس سياه سفيد نصف صورت سمت چپ تينا آخوندتبار
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : هنوز به ديدار خدا مي روند ..
خدا همين جاست ..نيازي به سفر نيست !
خدا همان گنجشكي است كه صبح براي تو مي خواند !
خدا در دستان مردي است كه نابينايي را از خيابان رد مي كند ..
خدا در اتومبيل پسري است كه مادر پيرش را هر هفته براي درمان به بيمارستان مي برد
خدا در جمله ي "عجب شانسي آوردم " است !
خدا خيلي وقت است كه اسباب كشي كرده و آمده نزديك من و تو !!
خدا در كنار ساعت كوك شده توست كه مي گذارد 5 دقيقه بيشتر بخوابي !!
از انسانهاي اين دنيا فقط خاطراتشان باقي مي ماند و يك عكس با روبان مشكي ، از تولدت تا آن روبان مشكي چقدر خدا را ديدي ؟
! خدا همينجاست .. نه فقط در عربستان !
خدا زبان مادري تو را مي فهمد ..نه فقط عربي را ! خدايا دوستت دارم و دوستانم را به تو مي سپارم كه لحظه اي غم نبينند !
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار با شال سياه و رژلب قرمز نشسته روي علفهاي خشکيده
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : زندگى مى كنم براى روياهايى كه منتظر حقيقى شدن به دست من هستند..... من فرصتى براى بودن دارم.... پس ساكت نمى نشينم!!! مى گذارم همه بدانند كه من با تمام توانايى ها و كاستى ها شاهكار زندگى خودم هستم....كافيست لحظات گذشته را رها كنم و براى ثانيه هاى آينده زندگى كنم چون... روياهايم انجاست و من فقط يك بار فرصت زندگى كردن دارم.... همه ما مى توانيم با استفاده از توانايى هامون دنيا را فتح كنيم. به راحتى. در چه حالين؟
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): شما چند تا عکس از روي اين علف ها ميگيري؟ نشيمنگاهت کثيف نشده؟ اي بابا...














عکس تينا آخوندتبار در حال ضربه زدن با راکت تنيس به توپ نصف شبي!
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام ،اينم از پنج شنبه شب ما. اومدم تمرين. شما چه خبر؟
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ما هم همون کاري رو ميکنيم که همه دختر پسرها پنج شنبه شبها ميکنن! همون کاري که شما بعد از تنيس قراره بکنين...














عکس طراحي شده تينا آخوندتبار با عينک و با مداد روي کلاسور
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام. بچه ها كامنتايى كه در جواب چه خبر و در چه حالين من ميزارين خيلى نا اميد كننده و كلى غم داره توش همش غر زدين، يه چيزى يادتون نره، هيچ وقت به قدرتمند بودن خودتون پى نمى برين مگر اينكه قوى بودن ،تنها گزينه ى باقى براى شما باشه. به من قول بدين كه قوى باشين و به زندگى تون انرژى مثبت بدين. خدا هميشه و همه جا كنارتونه كافيه فقط صداش كنين. من دارم ميرم سر كار با كلى انرژى. حالا شما در چه حالين؟
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): من همينجا به بانو تينا آخوندتبار قول ميدم قوي باشم و به زندگيم انرژي مثبت بدم...







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,499
  • بازدید ماه : 9,377
  • بازدید سال : 120,990
  • بازدید کلی : 8,032,114