loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 282 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از تينا آخوندتبار قرار داديم. تقريبا فکر کنم همگي عکسهاي اين مجموعه مربوط باشد به فيلم جديد تينا آخوندتبار يعني باج که در آن مشغول بازي کردن است. همين و ديگر هيچ...








عکس تينا آخوندتبار 027
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : ...
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس سياه سفيد تينا آخوندتبار کنار نردبام در فيلم باج
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام. سر صحنه فيلم "باج".
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار 028
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : ...
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار در حال تيراندازي و سر ُ صورت خوني اش
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : ...
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس دست خوني تينا آخوندتبار سر صحنه فيلم باج
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سر صحنه فيلم باج
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار 029
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : كيا بيدارن؟
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): من من من! کي از همه خوشگلتره؟ من من من! کي از همه زرنگتره؟ من من من...














عکس تينا آخوندتبار 030
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام. روزه همگى به خير، بازم تشكر واسه اين همه انرژى مثبت كه زير عكسام بهم ميدين،منم تمام سعيمو ميكنم كه يه كاره خوب ببينيد. يه دنيا دوستون دارم
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار با شال سفيد و کاپشن
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام ديشب فهميدم كه الان خيلياتون بيدارين گفتم يه حالى ازتون بپرسم
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار 031
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : نمى دونم چرا ولى يه جورايى حسم بهم ميگه اتفاقاى خيلى خوب نزديكه. از اونجايى كه هيچ وقت حسم به من دروغ نمى گه بى صبرانه منتظرشم. شمام واسم دعا كنيد زودتر اتفاقه بيافته. دوستون دارم. شبتون خوش
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار و سارينا در آغوشش
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : ساعت 4:30 سر صحنه با سارينا خانومه وروجك
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس نقاشي تينا آخوندتبار با شال صورتي و لب قرمز
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : سلام. روز بخير، حالو روزتون چه طوره؟ از كسى كه اين نقاشيه خوشگلو كشيده هم تشكر مى كنم خسته نباشى عزيزم.
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس تينا آخوندتبار نصفه شبي در خيابان سر صحنه فيلم
------------------------------------
توضيح عکس از زبان تينا آخوندتبار : بعد يه سكانسه خيابونى نشستم ديالگامو با ناگرايه صدابردارمون چك ميكنم، من سر كارم شما در چه حالين؟ ميدونم كه خيلياتون خواب نيستين
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 229
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 574
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 2,966
  • بازدید ماه : 6,180
  • بازدید سال : 117,793
  • بازدید کلی : 8,028,917