loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 298 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از آنا نعمتي قرار داديم. همانطور که در مجموعه قبلي عکسهاي آنا نعمتي پيش بيني کرديم اين مجموعه از عکسهاي وي کاملا مربوط به فيلم جديد وي يعني عصر يخبندان ميباشد که از پشت صحنه ي اين فيلم عکسهايي را با ما شير کردند...








عکس آنا نعمتي در حال گريم کردن براي فيلم عصر يخبندان
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
امروز ، اينه گريم ، عصر يخبندان
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): خسته نباشي














عکس آنا نعمتي 034
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس آنا نعمتي روي بالکن يک ساختمان آجري
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
يك روز كاري خوب
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس آنا نعمتي شبيه فراعنه مصر!
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati#photo
Photo by:babak mani
Make up by: atena
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): هم شبيه فرعون ها شدي و هم شبيه مارهاي کبري!!














عکس آنا نعمتي و مصطفي کيايي و ژاله صامتي با ته رنگ سبز
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : كار كردن با كارگردان كار بلد و خوش اخلاق، مصطفي كيائي و عزيز دوست داشتني ژاله صامتي ، در فيلم عصر يخبندان
عكس از هومن خواجه نوري
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس سلفي آنا نعمتي کنار ميز و آواژور هاي بزرگ
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
روز قشنگي داشته باشين دوستاي مهربونم ،
مرسي كه هستين ، دوستون دارم
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس آنا نعمتي و برادرش و دخترش در ماشين
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati #raeeka#mohamad
امروز، عشقم، برادرم، تهران،
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس آنا نعمتي با رژلب صورتي
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس آنا نعمتي و دوست طراحش
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
زيبا ، دوست داشتني و مهربان
همراه عزيزم در بخش طراحي دكوراسيون داخلي
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): اينجا کجاست؟ قبلا يه بار الناز شاکردوست هم با دوستاش همينجا عکس گرفته بود. کاشي هاش البته اين شکلي بود....














عکس چشم سمت چپ آنا نعمتي!
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي :
#annanemati #actress در زندگي ياد گرفتم: با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنياي احمقانه خويش خوشبخت زندگي کند.
با وقيح جدل نکنم چون چيزي براي از دست دادن ندارد و روحم را تباه مي کند.
از حسود دوري کنم چون اگر دنيا را هم به او تقديم کنم باز از من بيزار خواهد بود.
و تنهايي را به بودن در جمعي که به آن تعلق ندارم ترجيح دهم
و سه چيز را هرگز فراموش نميکنم :
1 . به همه نمي توانم کمک کنم
2 . همه چيز را نمي توانم عوض کنم
3 . همه من را دوست نخواهند داشت ....!!
و تو قبل از اين که بخواهي در مورد من و زندگي من قضاوت کني؛
کفشهاي من را بپوش و از خيابانهايي گذر کن که من کردم،
اشکهايي را بريز که من ريختم،
سالهايي را بگذران که من گذراندم،
روي سنگهايي بلغز که من لغزيدم،
دوباره و دوباره برخيز و مجددا در همان راه سخت قدم
بزن...
بعد مي تواني در مورد من قضاوت کني...
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): با احمق بحث نکن چون تو را تا سطح خودش مياورد پايين و بعد با توجه به تجربه قبلي اش شکستت ميدهد!!














عکس آنا نعمتي ايستاده روي پل در فيلم عصر يخبندان
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
عصر يخبندان
عكس: مهدي دل خواسته
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...














عکس آنا نعمتي و سحر دولتشاهي و بهرام رادان
------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
ديشب،
عصر يخبندان، با بهترينها
روزهاي پاياني
------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ...







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 11,236
  • بازدید سال : 122,849
  • بازدید کلی : 8,033,973